آفتاب
سرلشکر جعفری در مجمع عالی بسیج:

وظیفه سپاه حفاظت از انقلاب در همه عرصه‌هاست

وظیفه سپاه حفاظت از انقلاب در همه عرصه‌هاست

همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: در آن ایام، چه ظلم‌هایی که نسبت به حضرت امام(ره)، رهبری و نظام اسلامی روا داشته نشد.

دفاع > سپاه- همشهری آنلاین:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: در آن ایام، چه ظلم‌هایی که نسبت به حضرت امام(ره)، رهبری و نظام اسلامی روا داشته نشد.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در سومین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن 5 آذر برگزار شد، طی سخنانی گفت: فتنه سال 88، تقابل دو دیدگاه ارزشی - انقلابی و سازشی و منفعل وابستگان به اجنبی بود که این تقسیم بندی و مرزبندی در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی، بعد از 35 سال همچنان پویا و با شتاب خوبی مسیر خود را دنبال می کند.

جعفری با اشاره به فتنه سال 88 گفت: در آن ایام، چه ظلم هایی که نسبت به امام (ره)، رهبری و نظام اسلامی روا داشته نشده است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: وظیفه سپاه پاسداران، حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی است و در عرصه‌های مختلف با توجه به اقتضائات آن عرصه، به دفاع از انقلاب همت می‌گمارد و این باید مورد توجه همه عزیزان از جمله پیشکسوتان جهاد و شهادت سال های دفاع مقدس باشد.

فرمانده کل سپاه خطاب به پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: ضمن ارتباط با مجموعه‌های سپاه و بسیج در جنگ نرم فعالیت داشته باشند و برای این امر مهم همفکری کنند.

جعفری ادامه داد: پیشکسوتان بسیج در سال حماسه اقتصادی می‌توانند در تحقق این حماسه نقش آفرینی کنند تا دشمن در نقشه خود موفق نشود. 

کد N29757

وبگردی