آفتاب

برنامه جبهه پیروان خط امام و رهبری برای تعامل بیشتر بین اصولگرایان

برنامه جبهه پیروان خط امام و رهبری برای تعامل بیشتر بین اصولگرایان

تهران – ایرنا- سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این که فصل تازه ای در این جبهه شکل گرفته است اعلام کرد که تعامل با اصولگرایان برای تقویت بیشتر از اولویت برنامه های آینده سیاسی خواهد بود.

سید «کمال سجادی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: با انتخاب محمد رضا باهنر به جای مرحوم عسگر اولادی در جبهه پیروان خط امام و رهبری فصل تازه ای در کارهای این جبهه گشوده شده است.

وی ادامه داد: باهنر عنصری تشکلاتی است که با حضورش در راس این جبهه شاهد شکوفایی هرچه بیشتر خواهیم بود.

سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری یکی از اهداف را تقویت احزاب و تشکل های عضو جبهه دانست و گفت: برای این چشم انداز به لحاظ معنوی، مادی و تشکیلاتی تمهیداتی اندیشیده شده است تا اعضای زیر مجموعه با قدرت به کارشان ادامه دهند.

سجادی خاطر نشان کرد: اتحاد اصولگرایان اولویت بعدی برنامه های این جبهه است.

وی ادامه داد: خواهان آن هستیم تا احزاب و تشکل های اصولگرا با هم ائتلاف و هم اندیشی برای کارهای سیاسی آینده داشته باشند که این مهم از راهبردهای اصلی جبهه خواهد بود.

سخنگوی جبهه پیروان اذعان داشت: اتحاد بین اصولگرایان، تعامل با تمام تشکل ها، حضور فعالانه در انتخابات، فعالیت در انتخابات آینده و ... از جمله برنامه هایی است که در حال تنظیم شدن می باشد.

سجادی خاطر نشان کرد: دیدار با گروههای مرجع ، دیدار و گفت و گو با احزاب اصولگرا نیز در جدول زمانی برنامه های نزدیک خواهد بود.

سیام**7261 ** 1418
کد N29706

وبگردی