آفتاب
رییس دادگستری کردستان:

کوتاهی مسئولان در امر ساخت‌وسازهای غیرقانونی قابل اغماض نیست

کوتاهی مسئولان در امر ساخت‌وسازهای غیرقانونی قابل اغماض نیست

رییس کل دادگستری استان کردستان، تشکیل شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در شهرستان دیوان‌دره را خواستار شد تا از تصرفات عدیده و خارج از اصول و ضوابط جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، علی‌اکبر گروسی در ششمین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان گفت: جلسات این شورا باید به صورت هفتگی با همکاری فرماندار به عنوان مدیر عالی دولت در شهرستان و نظارت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از جنبه توقف جرائم عمومی، حفظ نظم و امنیت عمومی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی تشکیل شود.

وی افزود: توسعه و ساخت و سازهای غیرقانونی تخلف از ضوابط و مقررات و مخالف نظم عمومی است و ضرورت دخالت مدعی العمومی را ایجاب می‌کند.

رییس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به ساخت و سازهای غیرقانونی افزود: کوتاهی مسئولین فعلی و گذشته قابل اغماض نیست و چنانچه در هر مقطعی مسئولی کوتاهی کرده باید برابر آنچه قانون پیش بینی کرده با آن برخورد شود.

گروسی در پایان یادآور شد: سازمان بازرسی استان علت ساخت و سازهای غیر قانونی در مناطق ذکر شده را بررسی کند تا مشخص شود به چه عنوان و چه علتی در منظر مردم این همه ساخت و ساز غیر قانونی صورت گرفته است.

انتهای پیام

کد N29507

وبگردی