آفتاب

نخست وزیر بحرین: واشنگتن دوست ماست

نخست وزیر بحرین: واشنگتن دوست ماست

نخست وزیر بحرین تکید کرد که سفیران این کشور در خارج باید با تمام تلاش‌ها جهت "تخریب وجهه انسانی و دموکراتیک درخشان" این کشور برخورد و مقابله کنند!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری المنار، خلیفه بن سلمان آل خلیفه، نخست وزیر بحرین در دیدار با عبد الله بن محمد بن راشد آل خلیفه، سفیر کشورش در واشنگتن تصریح کرد: سفیران بحرین در خارج از کشور باید واقعیت پیشرفت‌های کشور ما در تمام عرصه‌ها را به دیگران نشان دهند و با تمام تلاش‌ها برای لطمه زدن به وجهه انسانی و دموکراتیک کشور ما مقابله کنند!

وی تاکید کرد که دولت بحرین تمایل دارد از هیات‌های دیپلماتیک در خارج از کشور حمایت و پشتیبانی به عمل آورد تا آن‌ها به نقش خود در راستای تحکیم روابط همکاری میان بحرین و دیگر کشورهای دوست و برادر عمل کند.

خلیفه بن سلمان آل خلیفه تاکید کرد که کشورش تمایل دارد که با تمام کشورهای جهان براساس احترام متقابل و تحکیم منافع مشترک همکاری داشته باشد چرا که معتقد است که جهان در حال حاضر روشن‌نگرتر شده است و جهت تحقق صلح و ثبات در هر کشوری باید میان کشورها همکاری صورت داشته باشد.

وی با اظهار خرسندی نسبت به همکاری تاریخی میان بحرین و "کشور دوست آمریکا" در عرصه‌های مختلف تاکید کرد که منامه درصدد است این روابط را گسترش دهد و در راستایی عمل کند که این روابط به نفع دو کشور دوست باشد.

انتهای پیام

کد N29350

وبگردی