آفتاب

رئیس پلیس سابق دوبی: شبکه الجزیره ابزار گروه‌های تروریستی است

رئیس پلیس سابق دوبی: شبکه الجزیره ابزار گروه‌های تروریستی است

رئیس پلیس سابق دوبی با بیان اینکه شبکه قطری الجزیره از ابزارهای گروه‌های تروریستی است هشدار داد که هدف این شبکه ضربه زدن و نابود کردن کشورهای حوزه خلیج فارس است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، ضاحی خلفان، رئیس پلیس سابق دوبی در صفحه خود در پایگاه اجتماعی "توییتر" اعلام کرد که شبکه ماهواره‌ای الجزیره در خدمت اخوان المسلمین است گروهی که دولت مصر آن را یک گروه تروریستی معرفی کرده است.

وی هشدار داد: این شبکه "تروریسم" را در دستور کار خود قرار داده است و از سوی گروه‌های مشکوک اداره می‌شود و هدف آن شعله ور شدن بحران‌ها در کشورهای عربی است.

ضاحی خلفان با بیان درخواست خود جهت بسته شدن دفترهای الجزیره در کشورهای حوزه خلیج فارس تصریح کرد: من به تمام کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به طرح آتی الجزیره برای منطقه هشدار می‌دهم. هدف آتی الجزیره تخریب کشورهای حوزه خلیج فارس است لذا دفترهای الجزیره در این کشورها باید بسته شود.

وی با بیان اینکه احزاب رسانه مشهور یهودی در این شبکه مشغول فعالیت هستند عکسی از شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی را در صفحه خود منتشر کرد که در کنار آن نوشته بود وی دوست محمد مرسی، رئیس جمهوری برکنار شده مصر است.

معاون رئیس پلیس دوبی در خصوص بحران کنونی در ترکیه نوشت: کاهش ارزش لیره ترکیه در پایین‌ترین سطح خود به دلیل مساله فساد در تاریخ ترکیه است. ما به اخوان المسلمین گفته بودیم که حزب "عدالت و توسعه" ترکیه در مسیر درستی قرار ندارد اما آن‌ها باور نکردند.

انتهای پیام

کد N29248

وبگردی