آفتاب

پیام تسلیت جمعیت ایثارگران در پی درگذشت علی‌اکبر پرورش

پیام تسلیت جمعیت ایثارگران در پی درگذشت علی‌اکبر پرورش

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پی درگذشت استاد علی‌اکبر پرورش - از وزرای پیشین آموزش و پرورش کشورمان - پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در متن این پیام آمده است:

مرحوم استاد علی‌اکبر پرورش در کنار شهید صیاد شیرازی، محور مبارزات قبل از انقلاب در اصفهان را بر عهده داشت که بارها توسط رژیم ستمشاهی دستگیر و شکنجه شد.

آن شخصیت فرهیخته در مجلس خبرگان قانون اساسی و دوره‌های اول، سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی با نقش‌آفرینی موثر خود در مقابل بسیاری از جریان‌های انحرافی از خط امام(ره) و رهبری ایستاد و در هدایت نظام آموزشی کشور و انقلاب، مسیری مبتنی بر فقه شیعه را دنبال کرد. ایشان در عین افتخار به شغل معلمی، از قاریان و مفسران نمونه قرآن بودند و سبک زندگی ایشان مبتنی بر مفاهیم ناب قرآنی بود.

استاد پرورش از ابتدای مبارزه تا آخرین لحظه نیز از مدافعان حریم ولایت و رهبری بودند به طوری که در جریان فتنه 88 با سخنرانی و گفت‌وگوهای تبیینی خود نقش موثری در مهار فتنه داشتند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت درگذشت مرحوم استاد علی‌اکبر پرورش از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات را خواستار است و مصیبت فقدان ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترمشان و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوید. خداوند متعال روح پاک آن معلم قرآن را با سرورش حضرت ختمی مرتبت(ص) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.»

انتهای پیام

کد N29200

وبگردی