آفتاب

همبستگی در روسیه، پیام اصلی پوتین در سال نوی میلادی

همبستگی در روسیه، پیام اصلی پوتین در سال نوی میلادی

رئیس‌جمهوری روسیه معتقد است، رویدادهای سال 2013 میلادی هنوز به تاریخ نپیوسته و در نتیجه بی‌تفاوت بودن نسبت به آن‌ها در حال حاضر سخت است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در جشن سال نوی میلادی در کاخ کرملین گفت: مسکو باید صادقانه ببیند که کجا موفق عمل کرده، کجا شکست خورده است و چرا.

وی افزود: ما باید به منظور پیشرفت مطمئن و افزایش دستاوردهایمان برنامه‌ای برای آینده داشته باشیم. همه در سال 2013 میلادی نگرانی‌های بسیاری داشتند، ما نیز مشکلات بسیاری داشتیم اما مهم آن است که آن‌ها را حل کرده، بر مشکلات غلبه کنیم و به دنبال راه حل باشیم.

رئیس‌جمهوری روسیه بر اتحاد و یکپارچگی که مردم در برابر مصیبت‌های خاور دور نشان دادند و همچنین بر توانایی‌های کارشناسان تاکید کرد. پوتین گفت: با وجود تمامی چالش‌ها و اختلافات، روسیه همیشه در زمان‌های خوشی و مشکلات یکپارچه و متحد است.

وی آرزو کرد، مردم روسیه در کارهای اجتماعی، تجارت، مجاهدت، دفاع از کشور، سیاست و خدمات اجتمای موفق باشند. پوتین در آخر گفت: صلح و اتحاد در روسیه و موفقیت در تمامی کارها را برای شما آرزومندم.

انتهای پیام

کد N28926

وبگردی