آفتاب

بیانیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت 9 دی

بیانیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت 9 دی

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت قیام 9 دی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است: قیام تاریخی در 9 دی نشانگر این بود که امت و امامت در ایران اسلامی پیوند جداناشدنی دارند. به همین مناسبت نکاتی را در زیر یادآور می شویم:

1-ما تردید نداریم که سرویس‌های امنیتی و جاسوسی دشمن پشت سر فتنه سال 88 بودند و عده‌ای از روی جاه طلبی به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خیانت کردند و فرصت های عظیمی را از مسئولان در رسیدن به پیشرفت و رفع تهدیدها گرفتند.

2-ما اعلام می کنیم که فتنه سال 88 محصول یک سوء تفاهم نبود .بلکه طراحی سرویسهای اطلاعاتی دشمن برای سرنگونی نظام بود.به همین دلیل در راهپیمایی های غیر قانونی ولایت فقیه و اصل نظام هدف بود.

هفده سفارتخانه خارجی در این فتنه،فتنه گران را همراهی می کردند.ما نمی توانیم ظلم اصحاب فتنه را فراموش کنیم.لذا از مقامات قضایی می خواهیم هر چه زودتر سران فتنه را به جرم محاربه با نظام مجازات کنند و جلوی باز تولید فتنه را بگیرند.

3-از شورای محترم نگهبان می خواهیم در انتخابات های آینده همانند انتخابات ریاست جمهوری گذشته از نامزدی کسانی که مقید به اسلام و التزام عملی به قانون اساسی ندارند جلوگیری کند.دشمن از کسانی که التزام به اسلام و نظام ولایت فقیه ندارند به عنوان یک ابزار علیه اقتدار و امنیت ملی استفاده می کند.لذا اولین سد برای جلوگیری از بازتولید فتنه ،شورای نگهبان است.

شورای نگهبان،نگهبان اسلامیت و جمهوریت نظام است و کسانی که می خواهند این دو مفهوم را مخدوش کنند نباید به رقابت های سیاسی راه یابند.

4-آمریکا پس از این‌که ملت، چشم فتنه را کور کرد،تحریم‌های اقتصادی را تشدید کرد.این نیز یک سند دیگر از مداخله آمریکا در امور داخلی و خیانت و جنایت سران فتنه است. ما از دولت می خواهیم با اقتدار در مذاکرات هسته ای ظاهر شوند و دشمن را از این رفتار خلاف حقوق بشر پرهیز دهند.دولت باید این کار را بدون عبور از خط قرمزهای نظام انجام دهد.

5-به دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی هشدار می دهیم بنا به اخباری که از برخی دانشگاه‌ها می رسد، میلیشی‌های فتنه در حال بازسازی خود هستند ،اگر این تحرکات ادامه داشته باشد ملت همانطور که در قیام تاریخی 9 دی در صحنه ظاهر شدند برای برهم چیدن بساط فتنه تردید نمی کند.

6-در پایان اعلام می کنیم تا پای جان در دفاع از نظام و رهبری مظلوم انقلاب ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد آمریکای زخم خورده از فتنه سال 88 با ترفند دیگری به ادامه نبرد نرم با ملت ادامه دهد.فریادهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل همچنان برای اعلام برائت از کفار و منافقین در آسمان ایران طنین افکن خواهد شد.

انتهای پیام

کد N28917

وبگردی