آفتاب

رئیس ائتلاف مخالفان سوریه، اواسط ژانویه به مسکو می‌رود

رئیس ائتلاف مخالفان سوریه، اواسط ژانویه به مسکو می‌رود

دبیر کل ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرد که هیات مخالفان به ریاست احمد عاصی الجربا اواسط ژانویه 2014 برای گفتگو با مسئولان روسی به مسکو سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بدر جاموس، دبیرکل ائتلاف مخالفان سوریه در مصاحبه با خبرگزاری نووستی روسیه اعلام کرد هیاتی از این ائتلاف به ریاست احمد عاصی الجربا، رئیس ائتلاف مخالفان روزهای 13 و 14 ژانویه 2014 برای گفتگو با مسئولان روسی به مسکو سفر می‌کند.

وی تاکید کرد که نمی‌توان تا پیش از برگزاری نشست هیات کل ائتلاف مخالفان سوریه که روزهای پنجم و ششم ماه آتی در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود، به طور حتمی اعلام کرد این سفر در این دوره زمانی مشخص، انجام خواهد شد و ما زمان رسمی آن را پس از نشست مذکور اعلام می‌شود.

الجربا در اوایل دسامبر جاری اعلام کرده بود که از سوی سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه دعوتنامه‌ای برای انجام این سفر دریافت کرده است و تصمیم دارد تا به مسکو برود.

پیشتر وی در مصاحبه با خبرگزاری رسمی کویت (کونا) تاکید کرده بود که هدف از این سفر این است که مسئولان روسیه را قانع کند منافع آنها با ملت سوریه و نه نظام این کشور همخوانی دارد.

انتهای پیام

کد N28829

وبگردی