آفتاب

پیام تسلیت جمعیت ایثارگران در پی درگذشت استاد پرورش

پیام تسلیت جمعیت ایثارگران در پی درگذشت استاد پرورش

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت علي اكبر پرورش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن کامل این پیام به این شرح است:
 
مرحوم استاد در کنار شهید صیاد شیرازی، محور مبارزات قبل از انقلاب در اصفهان را بر عهده داشت كه بارها توسط رژيم ستمشاهي دستگير و شكنجه شد.
 
مرحوم استاد علي اكبر پرورش در کنار شهید صیاد شیرازی، محور مبارزات قبل از انقلاب در اصفهان را بر عهده داشت كه بارها توسط رژيم ستمشاهي دستگير و شكنجه شد.
 
آن شخصیت فرهیخته در مجلس خبرگان قانون اساسي و دوره‌های اول، سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی با نقش آفريني موثر خود در مقابل بسياري از جريانهاي انحرافي از خط امام(ره) و رهبري ايستاد و در هدايت نظام آموزشی کشور و انقلاب، مسيري مبتني برفقه شيعه را دنبال كرد. ايشان در عين افتخار به شغل معلمي، از قاریان و مفسران نمونه قرآن بودند و سبك زندگي ايشان  مبتني بر مفاهيم ناب قرآنی بود.
 
استاد پرورش از ابتداي مبارزه تا آخرين لحظه نيز از مدافعان حريم ولايت و رهبري بودند به طوري كه در جريان فتنه 88 با سخنراني و گفتگوهاي تبييني خود نقش موثري در مهار فتنه داشتند.
 
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت درگذشت مرحوم استاد علي اكبر پرورش  از درگاه خداوند متعال براي آن فقيد سعيد علو درجات را خواستار است و مصيبت فقدان ايشان را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترمشان و ملت شریف ایران تسليت مي گويد. خداوند متعال روح پاک آن معلم قرآن را با سرورش حضرت ختمي مرتبت(ص) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
کد N28756

وبگردی