آفتاب
تحولات فلسطین/

زمان آزادی سومین گروه اسرای فلسطینی/زخمی شدن 7 نفر در یورش صهیونیست ها

زمان آزادی سومین گروه اسرای فلسطینی/زخمی شدن 7 نفر در یورش صهیونیست ها

اعلام زمان آزادی سومین گروه اسرای فلسطینی و زخمی شدن 7 نفر در یورش صهیونیست ها به کرانه باختری از جمله خبرهای فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، منابع امنیتی و بیمارستانی فلسطین اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری یورش بردند. بر اثر این یورش هفت فلسطینی از جمله 4 زن زخمی شدند. این درگیری در شهرک سلواد در شمال رام الله رخ داد.

مناطق مختلف کرانه باختری اخیرا شاهد اعتراضات شهروندان فلسطینی نسبت به سیاست های توسعه طلبانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به ویژه شهرک سازی در کرانه باختری است که با خشونت و سرکوب صهیونیست ها مواجه می شود.

خبرگزاری سما نیز به نقل از سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که سومین گروه از اسرای فلسطینی دوشنبه شب 30 دسامبر (9 دی) آزاد خواهند شد. گفته می شود تاخیر یک روزه آزادی این اسرا بنا به دلایل فنی صورت گرفته است.

وزارت خارجه آمریکا در حالی خبر آزادی اسرای فلسطینی را مطرح می کند که برخی مقامات رژیم صهیونیستی پیش از این خواستار عدم آزادی اسرای فلسطینی یا به تعویق انداختن آن شده بودند.

 

کد N28294

وبگردی