آفتاب
نماینده اسبق قزوین در مجلس:

تندورها تخریب دولت را شروع کرده‌اند

تندورها تخریب دولت را شروع کرده‌اند

شرایط به گونه ای است که برای حفظ وحدت و جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی، اصلاح طلبان به حداقل خواسته های خود قانع شده‌اند و امیدواریم شرایط بهتر شود.

ایلنا: نماینده اصلاح طلب دوره هفتم مجلس گفت: متاسفانه دولت قبلی با خالی کردن خزانه، نیروهایی را به وزارتخانه‌ها وارد کرد و تعهداتی را ایجاد کرده است که مسوولان دولت یازدهم نمی‌دانند چه باید بکنند و با مشکل مواجه شده‌اند و امروز هم برخی، تخریب دولت را آغاز کرده‌اند و وزرا را به سوال و استیضاح می‌کشانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمد علیخانی در نشست فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعضای ستاد دکتر روحانی استان قزوین افزود: برخی نیز  تخریب سه وزیر امور خارجه، نفت و علوم  را شروع کرده اند  تا بتوانند این وزرا را به استیضاح و برکناری آنان در مجلس برسانند.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم که دولت با افراد تندرو درگیر شود و علیرغم آن که در بسیاری از امور از جمله انتخاب‌ها، کوتاه آمده، اما برخی قانع نشده‌اند و حاضر نیستند زیر بار حرف منطقی بروند و به خواسته مردم که مشخص است، تن بدهند.

وی افزود: اگر امام(ره) امروز حضور داشت، معلوم نبود اینها چه می‌کردند و کجا بودند، اما امروز پیدا شده‌اند و با حرف هایی که منطقی نیست، مشکل ایجاد می‌کنند. هشت سال امور کشور دست این افراد بود و این بلا و مصیبت گه امروز گرفتار آن هستیم از همین افراد و سیاست های آنان است، لذا ما در این شرایط باید صبر کنیم، زیرا دولت در فشار زیادی است و توطئه های زیادی علیه دولت جدید آغاز شده است.

علیخانی تصریح کرد: شرایط به گونه ای است که برای حفظ وحدت و جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی، اصلاح طلبان به حداقل خواسته های خود قانع شده‌اند و امیدواریم شرایط بهتر شود.

وی گفت: راه اصلاحات از مسیر انتخابات و صندوق های رای هموار می‌شود و ما باید برای حضور در انتخابات مجلس از همین امروز برنامه ریزی کنیم و با تشکیل جلسات متعدد و تقویت مشارکت اصلاح طلبان، آینده بهتری را رقم بزنیم.

 محمد علیخانی در ادمه با اشاره به انتخاب استاندار قزوین بیان کرد: با صداقتی که آیت اله تاکندی، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری از خود نشان دادند و گام اولیه را برداشتند و موافقت آقایان علیخانی و قوامی و سایر اصلاح طلبان استان برای انتخاب استاندار قزوین به توافق رسیدیم و البته ایشان را فردی معتدل و گزینه مناسبی می‌دانیم.

وی افزود: اصلاح طلبان برای حفظ وحدت در استان و جلوگیری از هر گونه تفرقه و تنش، گام اول را صادقانه برداشتند و مدیریت استان را به دست اصولگرایی اصلاح طلب (به گفته آقای استاندار) سپرده‌اند و امروز منتظر هستند تا ببینند که استاندار در مسیر خواسته های دولت که با انتخابات مردم در 24 خرداد رقم خورده است، چگونه حرکت می‌کند.

کد N27713

وبگردی