آفتاب
یادواره 43 شهید شهرستان زرندیه

کوثری:تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردیم

کوثری:تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های امام و رهبری مهمترین هدف ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- سردار اسماعیل کوثری که در یادواره 43 شهید محله آسیابک شهرستان زرندیه سخن می‌گفت، افزود: شهدا برای حفظ نظام و اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل شدند و هم‌اکنون ادامه این راه برعهده ماست و اخلاص و ایمان قوی شهدا بود که سبب کسب پیروزی‌های بی‌شمار شد و به همین دلیل بود که تمام جهانیان را متعجب ساخت.

وی با اشاره به نقش شهدا و ایستادگی رزمندگان در طول دفاع مقدس گفت:دشمن برنامه حرکت خود را این‌طور طرح‌ریزی کرده بود که هفت روزه تهران را تسخیر کند اما شهدا با تمام کاستی‌ها ایستادگی کردند و در آخر نیز شهادت نصیبشان شد.رزمندگان اسلام و شهدا نه تنها توانستند با کمترین امکانات پیروزی را برای میهن اسلامی به ارمغان بیاورند بلکه تحلیل تمامی محافل سیاسی برجسته دنیا را به هم زدند. حضرت امام(ره) نیز با تکیه بر نظام دینی و نیروهای مردمی علاقه‌مند به وطن، چنان در مقابل دشمن تا بن‌دندان مسلح ایستادگی کردند که همه جهانیان را در حیرت گذاشتند.

وی با بیان اینکه در مقابل ایمان، اعتقاد و انگیزه الهی و توجه رزمندگان به ائمه معصومین(ع)،هیچ نیروی دیگری از سوی دشمن کارساز نشد،اظهار کرد:رزمندگان اسلام توانستند اسلام را برای همیشه در دنیا سربلند و زنده نگه دارند و انقلاب اسلامی هم در امتداد کربلای حسینی است و نمونه و الگوی کامل برای دوستداران، مؤمنین و علاقمندان به اهل‌بیت(ع) به شمار می‌رود.

سردار کوثری در پایان، با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن گفت: این تحریم‌ها مختص امروز و دیروز نیست بلکه از سال 59 تاکنون ما در تحریم اقتصادی دشمن هستیم و این تحریم‌ها زمینه‌ساز برنامه‌ریزی بهتر ما و در نهایت، تبدیل تحریم‌ها به فرصت شد.

انتهای پیام

کد N26623

وبگردی