آفتاب

تشویق قلعه‌نویی توسط داماشی‌ها/ تابلوهای تبلیغاتی اعتصاب کردند!

تشویق قلعه‌نویی توسط داماشی‌ها/ تابلوهای تبلیغاتی اعتصاب کردند!

هواداران تیم فوتبال داماش که برای تشویق تیم خود از رشت به تهران آمده اند، در طول نیمه نخست دیدار با استقلال، امیر قلعه نویی، سرمربی آبی پوشان را تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم های فوتبال استقلال و داماش در حالی از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در ابتدای بازی حدود 1500 هوادار استقلال و حدود 50 هوادار داماش در ورزشگاه بودند. تعداد تماشاگران بازی در پایان نیمه نخست به بیش از 2500 نفر افزایش یافت.

نکته جالب توجه در این بین، تشویق امیر قلعه نویی از سوی هواداران داماش بود. معدود هواداران داماش در نیمه نخست بازی علاوه بر بازیکنان و سرمربی تیم خود، امیر قلعه نویی را تشویق می کردند.

دقیقه 21، نخستی واکنش مربیان به تصمیات داور مسابقه رخ داد. در این دقیقه امیر قلعه نویی که معتقد بود توپ از خط طولی زمین بیرون رفته به کمک داور بازی اعتراض کرد که چرا اوت را نگرفته است.

سرمربی استقلال در طول فصل سیزدهم در چند بازی تعویض های زودهنگام انجام داده بود. قلعه نویی در این بازی هم در دقیقه 30 بازی نخستین تعویضش را انجام داد و ایمان باصفا، بازیکن جوان تیمش را از بازی بیرون کشید و مجید غلام نژاد را به جای او به زمین فرستاد.

حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ناظر داوری بازی است و به همراه امید نمازی و مارکار آقاجانیان، مربیان تیم ملی در جایگاه ویژه بازی را تماشا می کنند.

همچنین در دقایقی از بازی اتفاق جالبی افتاد که پیش از این سابقه نداشت. در حالی که بازی در جریان بود تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین پاک شد و عبارتی روی آن درج شد که با انتقاد از صداوسیما نوشته بود "به دلیل پخش نامناسب تصاویر تبلیغات تعطیلات است" این مشکل دقایقی بعد رفع شد. به نظر می‌رسد اختلاف بین سازمان لیگ و صداوسیما بر سر حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین هنوز حل نشده باقی مانده است. چرا که حتی پس از پخش مجدد تابلوها باز هم تصویربرداری به گونه ای صورت می‌گرفت که تبلیغات در کادر نباشد.

اعتراض‌های امیر قلعه‌نویی در نیمه دوم شدت بیشتری گرفت. سرمربی آبی‌پوشان در چند صحنه به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود و به طور خاص در یک صحنه که تعلل حنیف عمران‌زاده و مهدی رحمتی در دفع توپ می‌رفت داماش را به گل تساوی برساند، قلعه‌نویی به شدت به این دو بازیکن اعتراض کرد.

انتهای پیام

کد N25114

وبگردی