آفتاب

وکیلی: منابع اطلاع‌رسانی دولت واحد شود/روحانی بهترین فرد برای اعلام مواضع کشور است

وکیلی: منابع اطلاع‌رسانی دولت واحد شود/روحانی بهترین فرد برای اعلام مواضع کشور است

مدیرمسئول روزنامه ابتکار با بیان اینکه "منابع اطلاع‌رسانی دولت باید واحد شود تا مشکلی درباره اخبار مربوط به دولت پیش نیاید"، گفت: رسانه‌های خارجی باید به عنوان یک فرصت برای ترسیم تصویر جدید از ایران تلقی شوند و آقای روحانی بهترین فرد برای اعلام مواضع جمهوری اسلامی است.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "افرادی که از طرف دولت اظهارنظر می‌کنند، باید مشخص شوند"، خاطرنشان کرد: منابع خبررسانی دولت نباید متکثر باشد تا اخباری موثق در مورد دولت بیان شود و ما شاهد تایید و تکذیب اخبار نباشیم.

وی در ادامه گفت: تایید تا تکذیب اخبار مربوط به دولت موجب زیر سوال رفتن اعتبار دولت می‌شود؛ بنابراین دولت برای انسجام‌بخشی و یکپارچگی باید در حوزه اطلاع‌رسانی،‌ هماهنگی و هم‌آهنگی داشته باشد.

وکیلی افزود: دولت آقای روحانی باید از امکان رسانه‌های دنیا برای رساندن صدای ایرانیان به جهانیان استفاده کند. در واقع رسانه‌های خارجی باید به عنوان یک فرصت برای ترسیم تصویر جدید از ایران تلقی شوند. البته باید مواضع در چارچوب منابع و شأن ملت ایران بیان شود و به نظر من آقای روحانی بهترین فرد برای اعلام مواضع جمهوری اسلامی است.

این فعال رسانه‌ای در ادامه با بیان اینکه "همواره عده‌ای هستند که مچ‌گیری از دولت را وظیفه خود می‌دانند"، تاکید کرد: دولت نباید وقت خود را صرف رفع بهانه‌های این افراد کند، زیرا هرچه وقت برای این افراد صرف شود، در واقع از وقت مردم هزینه شده است. البته دولت باید در راستای شفاف‌سازی و رفع ابهام افراد دلسوز وقت صرف کند.

به گزارش ایسنا، در یکی از روزنامه‌های آلمانی یادداشتی از حسن روحانی به چاپ رسید که محمدرضا صادق - مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور - توضیح داد که جدا از مباحث مطروحه در متن منتشر شده، این یادداشت به قلم رییس‌جمهور نبوده است.

انتهای پیام

کد N25056

وبگردی