آفتاب
نواف الموسوی:

در صورت پیروزی تکفیری ها در سوریه، لبنانی وجود نخواهد داشت

در صورت پیروزی تکفیری ها در سوریه، لبنانی وجود نخواهد داشت

یک عضو فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان در سخنانی هشدار داد در صورت پیروزی تروریست های تکفیری در سوریه دیگر لبنانی وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، نواف الموسوی نماینده فراکسیون پارلمانی حزب الله امروز اظهار داشت: در صورتی که تروریست های تکفیری در سوریه پیروز شوند دیگر لبنانی وجود نخواهد داشت.

وی از شهروندان لبنانی خواست که به این تروریست ها اجازه پیروزی در سوریه را ندهند. وی خاطر نشان کرد لبنان ارتباطی با رویدادهای سوریه ندارد و مثل کسی است که سر خود را مثل کبک در برف فرو می برد تا خطرات فرا روی خود را نبیند.

موسوی خاطرنشان کرد: حزب الله افتخار می کند که وظیفه ملی خود را در دفاع از لبنان انجام می دهد تا این کشور وطنی نمونه و با طوائف، مذاهب، افکار و فرهنگ های مختلف باقی بماند.

نماینده حزب الله افزود: حزب الله با تکفیری ها در سوریه مقابله می کند و مثل دیگران پشت پرده پنهان نشده است. حزب الله به دفاع از لبنان عادت دارد و در این راه ایثار و فداکاری های بسیاری داشته است. کسانی که از حزب الله می خواهند تا پیش از مقابله به توافق ملی روی آورد باید بدانند در این صورت اسرائیلی ها اکنون در لبنان بودند.

نواف الموسوی تصریح کرد: با وجود جنایاتی که تروریست های تکفیری مرتکب شده اند، جریان 14 مارس تاکنون به حضور این افراد در [سوریه و لبنان] اشاره ای نکرده است و این جریان به دنبال یک طرح ملی برای مقابله با تروریسم نبوده است.

 

 

کد N23736

وبگردی