آفتاب

وزیران امور خارجه، آموزش و پرورش و کشور به مجلس فراخوانده شدند

وزیران امور خارجه، آموزش و پرورش و کشور به مجلس فراخوانده شدند

با اعلام وصول سه سوال ملی نمایندگان در صحن علنی مجلس وزیران امور خارجه، آموزش و پرورش و کشور برای ارایه توضیحات به مجلس فراخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی سه سوال نمایندگان مجلس از وزیران امور خارجه، آموزش و پرورش و کشور اعلام وصول شد.

 سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد از وزیر امور خارجه در خصوص نادیده گرفتن مصادیق حقوق هسته ای ملت ایران در موافقتنامه ژنو اعلام وصول شد.

علاوه براین وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوال سه نفر از نمایندگان در خصوص علت به کارگیری افراد بازنشسته در وزارتخانه ای که بیشتر ارتباط را با اقشار جوان جامعه دارد به کمیسیون های مجلس فراخوانده شد.

وزیر کشور نیز برای پاسخگویی به سوال سه تن از نمایندگان در خصوص عدم برخورد جدی با باندهای مواد مخدر در سطح کشور و عزل و نصب های گسترده در این وزارتخانه به مجلس فراخوانده شد.

براساس این گزارش پس از اعلام وصول سوالات وزرا برای ارایه توضیحات به کمیسیون های مربوطه فراخوانده می شوند و اگر نمایندگان از پاسخ های آن قانع نوشند سوالات در صحن علنی مجلس بررسی شده و اظهاراتت وزیر به رای نمایندگان گذاشته می شود.

کد N22674

وبگردی