آفتاب

ترقی: دولت و کنگره آمریکا درباره تحریم های ایران جنگ زرگری راه انداخته اند

ترقی: دولت و کنگره آمریکا درباره تحریم های ایران جنگ زرگری راه انداخته اند

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی موضع گیری های اخیر دولت و کنگره آمریکا را نوعی جنگ زرگری دانست و گفت: آنها می خواهند سیاست های خصمانه خود علیه ایران را در میان افکار عمومی جهان توجیه کنند.

«حمید رضا ترقی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: این رویکرد بدین سبب است تا بتوانند عقب نشینی نکردن خود در قبال تحریم های ایران بر اساس این توافقنامه را در افکار عمومی جهان توجیه کنند.

وی ادامه داد: به طور طبیعی انتظار داریم که بر اساس توافقنامه، تحریم ها کاهش یابد و هرگون تحریم تازه ای نفض کننده توافق ژنو خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی به تلاش صهیونیست ها و افراطیون کنگره برای لغو توافقنامه ژنو اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد جریانی در درون آمریکا تلاش می کند همچنان بر طبل فشار بر ایران بکوبد و با به رسمیت نشناختن حق هسته ای قصد مانع تراشی در پیروزی جمهوری اسلامی ایران را دارند.

ترقی تصریح کرد: به طور قطع با توجه به همان منویات رهبر معظم انقلاب، مقاومت و ایستادگی ملت باعث پیشرفت کشورمان در این زمینه شده است.

وی اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ما بر سر حقوق هسته ای موجبات پیروزی در این عرصه را فراهم آورده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطر نشان کرد: مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های غرب دشمن را به عقب می راند و آنها را مجبور می کند تا ضمن پذیرش خواسته های ما گام به گام پیش آیند؛ این موفقیت مدیون مقاومت است.

سیام**7261**1535
کد N21371

وبگردی