آفتاب

حمایت از تیم مذاکره کننده هسته​ای ایران از تریبون​های نمازجمعه

حمایت از تیم مذاکره کننده هسته​ای ایران از تریبون​های نمازجمعه

دفاع از مذاکره کنندگان هسته​ای کشور کلیدواژه سخنان این هفته ائمه جمعه کشور بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ائمه جمعه کشور این هفته به دفاع از عملکرد مذاکره کنندگان هسته​ای کشور پرداختند و دستاوردهای توافق هسته ای اخیر کشورمان را با کشورهای 1+5 برای مردم بازگو کردند.

در ادامه بخشی از این اظهار نظرها می​آید:

شهر

نام

اظهار نظر

تهران

کاظم صدیقی

در قدم های اولیه مذاکرات به سمتی می رفت که در دنیا هم امیدهایی دراین باره پیدا شدوبرای مردم هم افق هایی باز شد اما همان بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بی اعتمادی به آمریکایی ها را در عمل مشاهده کردیم. ملت ایران 8 سال آتش شرق و غرب را به جان خرید ولی از آرمانهای خودعقب ننشست و امروز هم زیر بار زور نمی رود؛ ما حق غنی سازی و پیشرفت در این مسیر را تا قله حق مسلم خود می دانیم.

اصفهان

سیدمجتبی میردامادی

اوباما اعتراف کرد که توان از بین بردن دانش هسته ای ایران را ندارد و با صراحت بیان کرد که اگر چنین قدرتی داشت تمام پیچ و مهره های هسته ای را از جا می کند.

آشتیان

اسماعیل خاتمی نژاد

همه مردم ایران پشتیبان تیم مذاکره کننده ایرانی هستند و این امر به اهمیت کار آنان می افزاید. مذاکره کنندگان ایران باید به این نکته توجه کنند که برخی دشمنان همواره به دنبال کارشکنی و سنگ اندازی بر سر راه پیشرفت ملت ایران هستند و باید مراقب دشمنی های آنان باشیم.

خور

اکبر ذوالفقاری

تیم مذاکره کننده هسته ای ایران راهی را که آغاز کرده به سرانجام برساند و بداند که مکر و حیله دشمنان کارساز نخواهد بود.

دزفول

عبدالحسین خسروپناه

آمریکا جنایتکار است و با جنایت زاده شده است لذا افراد مذاکره کننده با گروه 1+5 باید هوشیار باشند.

سراب

علی اکبر اکرمی

حمایت از تیم مذاکره کننده ایرانی برای دفاع از منافع ملی ضروری است. تجربه نشان داده این تیم باید در احقاق حقوق ملت مقاومت و پافشاری کرده و از دادن هر گونه امتیاز پرهیز کند.

سمیرم

سید حبیب الله موسوی

برنامه هسته ای و حقوق بشر بهانه مخالفت غربی ها و دشمنان با ملت ایران است. مشکل اصلی دشمنان با جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مذهب تشیع است.

کازرون

محمد خرسند

به هیات مذاکره کننده کشورمان که فرزندان انقلاب و نظام هستند نیز اعتماد کامل داریم . مجلس نیز باید در موضوع هسته ای حضور فعال و دقت لازم را داشته باشد و مراقبت کند تا خواسته یا ناخواسته عزت ملت ایران خدشه دار نشود.

کاشان

عبدالنبی نمازی

مطالبه ملت شهیدپرور و ولایی ایران اسلامی از هیات مذاکره کننده این است که هرگز در برابر سران امریکا کوتاه نیایند.تیم مذاکره کننده هرگز نباید در برابر رجزخوانی های اوباما و جان کری مرعوب شود. این هیات با قاطعیت تمام در برابر زیاده خواهی های اروپا، امریکا و صهیونیست ها ایستادگی کرده و از حقوق مسلم ملت ایران دفاع کند.

کاشمر

سید قاسم یعقوبی

تحریم های جدید در حالی بود که طبق توافق ژنو، اعمال هرگونه تحریمی علیه جمهوری اسلامی ایران منع شده بود.

کرج

سیدمحمدمهدی حسینی همدانی

 بنای استکبار زورگویی است ، آنها می خواهند بر تمام مردم جهان حکمرانی کنند. با اعمال تحریم های جدید باز هم جهانیان و ایرانیان بر بی اعتماد بودن استکبار و آمریکا صحه گذاشتند و نشان دادند که به هیچ توافقی پایبند نیستند.

کرمانشاه

مصطفی علما

همه تحریم ها علیه ایران غیرقانونی است و بدون هیچ دلیل مشخصی بر ملت ایران تحمیل شده است.هیات دیپلماسی در عین حالی که به دنبال احیای حق کشور و ملت هستند از دشمن نیز غافل نشوند و همیشه مراقب آنها باشند چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا دارای یک دولت غیرقابل اعتماد است.

گلپایگان

محمدرضا اسماعیلی

تیم مذاکره کننده برای احقاق حقوق برنامه صلح آمیز هسته ای ایران با هوشیاری و رعایت خطوط قرمز و دیدگاه ها و منویات رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید عمل کند.

مهریز

عباس پورصادقی

 از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای قدردانی می کنم و از مردم و مسئولان می خواهم تا با وحدت و اتحاد، انقلاب اسلامی را در اهداف خود یاری دهند .

27219

 

 

کد N20468

وبگردی