آفتاب

صدیقی: هیات مذاکره کننده هسته ای مورد اعتماد است/غنی سازی را حق مسلم خود می دانیم

صدیقی: هیات مذاکره کننده هسته ای مورد اعتماد است/غنی سازی را حق مسلم خود می دانیم

تهران – ایرنا- امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه به هیات مذاکره کننده هسته ای کشورمان اعتماد داریم، گفت: ما حق غنی سازی و پیشرفت در این مسیر را تا قله، حق مسلم خود می دانیم وشرعا، وجدانا، اخلاقا استواری در این مسیر و اصرار بر این امر را لازم می دانیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین « کاظم صدیقی» در خطبه های این هفته نمازجمعه تهران، اظهار داشت:هیات مذاکره کننده هسته ای کشورمان مورد تایید رهبرمعظم انقلاب و حمایت مردم ولایتمدار می باشد.

وی ادامه داد: در قدم های اولیه مذاکرات به سمتی می رفت که در دنیا هم امیدهایی دراین باره پیدا شدوبرای مردم هم افق هایی باز شد اما همان بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بی اعتمادی به آمریکایی ها را در عمل مشاهده کردیم.

امام جمعه موقت تهران افزود: پس از امضا توافقنامه ژنو وزیر امورخارجه آمریکا و اوباما مطالبی گفتند که نشان داد این قول و امضا را نقض کردند و حتی بعد از آن با همراهی صهیونیستها گفتند که همه گزینه ها روی میز است و با این رفتار نشان داده اند که به دشمن اعتماد کردن کار عاقل نیست و حکمت اقتضا می کند که انسان در برخورد با دشمن با حواس جمع و بصیرت کامل پیش برود.

ادامه دارد

سیام ** 7261**1590
کد N20235

وبگردی