آفتاب
سخنگوی دولت اعلام کرد‏؛/1/

انتخاب نیره پیروز‌بخت به عنوان رییس سازمان استاندار

انتخاب نیره پیروز‌بخت به عنوان رییس سازمان استاندار

در جلسه امروز هیات دولت تجلیل شایسته‌ای از مقام استاد شهید آیت‌الله مفتح به عمل آمد و با عنایت به هفته پژوهش مطالبی در این خصوص مطرح شد. در‌این ‌جلسه پیشنهاد شد برای وحدت بیشتر حوزه و‌دانشگاه کارگروه ویژه‌ای در این زمینه فعال شود.

سخنگوی دولت بااعلام اینکه در حاشیه جلسه هیات دولت به پیشنهاد معاونت اجرایی رئیس جمهور نیره پیروز بخت برای ریاست سازمان ملی استاندارد پیشنهاد شد، گفت: درآینده‌ای نزدیک این سازمان با تلاش این بانوی متخصص فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر نوبخت پس از اتمام جلسهٔ هیات دولت در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز هیات وزیران به چند موضوع مهم پرداخت که در ابتدا با اختصاص سه‌هزار میلیارد ریال برای تثبیت قیمت محصولات لبنی موافقت کرد.
وی ادامه ادامه داد: با این مصوبه هرچند کارخانجات تولید شیر، با قیمت بیشتری شیر خام را از دامدارن خریداری می‌کنند، اما برای ارائه آن به مصرف کننده حق افزایش قیمت را ندارند، چرا که دولت با اختصاص سه هزار میلیارد قیمت را برای مصرف کنندگان تصویب کرده است.
وی همچنین از انتخاب محمد‌صادق‌صالحی‌ منش به عنوان استاندار قم خبر داد و گفت: در جلسه امروز هیات وزیران آقای صالحی منش اکثریت آراء را برای استاندار ی قم را به خود اختصاص داد. رئیس جمهور با توجه به نقش تعیین کننده قم در نهضت امام‌ خمینی وانقلاب اسلامی و جایگاه ممتازی که حوزه‌های علمیه قم به ویژه آیات عظام تقلید در نظام جمهوری اسلامی دارند تاکیدات خاصی برای استاندار منتخب قم داشت.
سخنگوی دولت‌ همچنین با اشاره‌ به روزوحدت حوزه‌ودانشگاه عنوان کرد: در جلسه امروز هیات دولت تجلیل شایسته‌ای از مقام استاد شهید آیت‌الله مفتح به عمل آمد و با عنایت به هفته پژوهش مطالبی در این خصوص مطرح شد. در‌این ‌جلسه پیشنهاد شد برای وحدت بیشتر حوزه و‌دانشگاه کارگروه ویژه‌ای در این زمینه فعال شود.
وی بااعلام اینکه در حاشیه جلسه هیات دولت و به پیشنهاد معاونت اجرایی رئیس جمهور نیره پیروز بخت برای ریاست سازمان ملی استاندارد پیشنهاد شد، گفت: در آینده‌ای نزدیک این سازمان با تلاش این بانوی متخصص فعال خواهد شد.

کد N18960

وبگردی