آفتاب

کریمیان: گیر دادن فدراسیون به نوع تشویق هواداران تراکتور عجیب است/ چرا آنها ما را تهدید می کنند؟

کریمیان: گیر دادن فدراسیون به نوع تشویق هواداران تراکتور عجیب است/ چرا آنها ما را تهدید می کنند؟

مهدی کریمیان هافبک شیرازی تراکتورسازی تبریز معتقد است که تیمش بازی سختی مقابل سپاهان در پیش خواهد داشت.

کریمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد تقابل با سپاهان می‌گوید:« هر چند آنها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفتند ولی این برای ما ملاک نیست چون سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ است. این یک بازی 6 امتیازی است و تراکتور که از دست دادن 2 امتیاز مقابل ذوب آهن برایش گران تمام شد باید 3 امتیاز این مسابقه را بگیرد. این بازی در سال‌های اخیر همیشه قشنگ بوده و فکر می‌کنم فقط یک بار مساوی شده است. ما در خانه باید حتما سپاهان را شکست بدهیم.»

کریمیان که معمولا مخترع خوشحالی‌های بعد از گل است در این خصوص ادامه می‌دهد:« مطمئنا خوشحالی بعد از گل برای بازیکنان و همچنین هواداران تراکتور می‌تواند جالب باشد. من در فکر یک خوشحالی جدید هستم تا بتوانیم با دیگر بازیکنان آن را انجام دهیم. به نظر من فوتبال جدا از اینکه یک شغل است به نوعی یک عشق محسوب می شود و فوتبالیست می‌تواند از خیلی چیزها لذت ببرند.»

هافبک تراکتور در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد ایراد فدراسیون فوتبال به نحوه تشویق هواداران تراکتور تاکید می‌کند:« این موضوع واقعا برای من عجیب است که چرا فدراسیون از نحوه تشویق هواداران تراکتور ایراد می‌گیرد. هواداران ما در بازی‌های گذشته به ورزشگاه نیامدند و می‌گفتند که چرا فدراسیون باید تراکتور و هوادارانش را تهدید کند. ما باید کاری کنیم که هواداران به ورزشگاه بیایند نه اینکه آنها را فراری دهیم. هواداران تراکتور هیچ توهینی نمی‌کنند و این نحوه تشویق هیچ ایرادی ندارد.»

 

251 41

کد N18748

وبگردی