آفتاب
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس:

دانشگاه فرهنگیان گلستان به لحاظ زیر ساختی مشکل دارد

دانشگاه فرهنگیان گلستان به لحاظ زیر ساختی مشکل دارد

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به سفر اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات به استان گلستان، گفت: گازرسانی به مدارس، هوشمندسازی، ساماندهی سرانه مدارس نسبت به سایر استانها و همچنین نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس استان بویژه شهرستانهای رامیان و آزادشهر مورد توجه جدی در این کمیسیون قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ دکتر صابری در نهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان رامیان با بیان این مطلب که سند تحول بنیادین از لحاظ محتوا و تغییرات در نظام آموزش و پرورش تغییراتی ایجاد کرده است، افزود: دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه‌هایی است که معلمینی با ویژگی­های نظام سند تحول بنیادین تربیت می­‌کند ولی به لحاظ زیر ساختی دچار مشکل شده است چرا که هیئت علمی این دانشگاه از نیروهای حق التدریس است.

وی همچنین به فرایند تغییر ساختار در کمیسیون آموزش و تحقیقات و ارائه گزارشات وزرات آموزش و پرورش جهت اجرای آن اشاره کرد.

فرماندار و رییس شورا شهرستان آزادشهر نیز، گفت: یکی از معیارهای سنجش ادارات میزان همکاری با آموزش و پرورش است که امیدواریم مسائل آموزش و پرورش روز به روز حل شود تا شاهد جامعه‌ای شکوفا و بالنده باشیم.

"سوخت سرائی" افزود: برق مستقل آموزشگاه نوساز استثنایی باغچه‌بان نیز ان شاءالله تا هفته آینده متصل و خدمات‌رسانی به این عزیزان معلول بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

کد N17111

وبگردی