آفتاب
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

کارمندان اوقاف، متعهد و متخصص باشند

کارمندان اوقاف، متعهد و متخصص باشند

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: توجه به زیرساخت‌ها و استفاده از مدیران و کارمندان متعهد، متخصص و کارآمد باید در دستور کار اوقاف قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، عبدالرضا عابد در مراسم معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در توصیف اصفهان و مردم این شهر، اظهار کرد: فعالیت‌های بسیار با ارزشی در دوره مدیریت قبلی اوقاف اصفهان صورت گرفته و این اداره کل افتخارات بزرگی برای سازمان اوقاف و امور خیریه کسب کرده است.

وی ادامه داد: نظارت بر دارایی‌های اوقاف و جذب مشارکت‌های مردمی از انتظارات رهبر معظم انقلاب از مدیرکل اوقاف استان اصفهان است.

وی با بیان این‌که «انتخاب حجت‌الاسلام رضا صادقی به عنوان مدیرکل اوقاف استان اصفهان به جهت شناخت وی از استان اصفهان می‌باشد» گفت: امید است که با یاری و همکاری مسوولان استانی و مدیران شهرستان‌ها مدیرکل جدید این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: نظارت و پیگیری مستمر نماینده ولی فقیه در سازمان، شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی‌ها در جهت تحقق برنامه‌های سازمان در حوزه‌های مختلف، انجام فعالیت‌ها در قالب اهداف سازمان، به اجرا در آمدن برنامه‌های سازمان و نظارت و جذب مشارکت‌های مردمی بخشی از انتظارات مقام معظم رهبری از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان است.

عابد ادامه داد: بهره‌گیری از ارتباط و تعامل با دستگاه اجرایی استان، نظارت بر کنترل عملکرد، برنامه‌ها و اولویت‌های استان، بهره‌وری فعالیت‌های اقتصادی از موقوفات استان، توجه به زیرساخت‌ها و استفاده از مدیران و کارمندان متعهد، متخصص و کارآمد نیز باید در دستور کار اوقاف استان اصفهان قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار سال 92 در خصوص حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: حماسه سیاسی در این سال تحقق یافته و امیدواریم در سه ماه باقی مانده سال جاری با برنامه ریزهای مدیران و مسوولان حماسه اقتصادی نیز تحقق پذیرد.

انتهای پیام

کد N16884

وبگردی