آفتاب
از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهرداری تهران

همایش «شهر جهانی»​ برای تبیین ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری برگزار می‌شود

همایش «شهر جهانی»​ برای تبیین ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری برگزار می‌شود

دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با همکاری شهرداری تهران، همایش «شهر جهانی» را با هدف تبیین نقش ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری در توسعه اجتماعی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این همایش به همت معاونت اطلاع‌رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز ارتباطات راهبردی شهرداری تهران با همکاری شهرداری کلان‌شهرهای ایران، سازمان­‌ها و نهادهای مرتبط و همچنین دانشگاه­‌ها و مراکز علمی - پژوهشی کشور در اواخر بهمن‌ماه 1392 برگزار می­‌شود.

بسترسازی برای ایجاد «ارتباطات راهبردی» و جایگاه «دیپلماسی شهری» در «توسعه اجتماعی» و بهره‌گیری از ظرفیت‌های «دیپلماسی عمومی» در حوزه ارتباطات بین‌المللی کلان‌شهرها و توجه به ابعاد گوناگون «ارتباطات راهبردی» و «دیپلماسی شهری» از اهداف برگزاری همایش «شهر جهانی» است.

به گفته دست‌اندرکاران این همایش، تقویت تعامل شوراها و شهرداری‌ها با صاحبنظران ارتباطات و فعالان عرصه دیپلماتیک برای توسعه اجتماعی نیز در همایش شهر جهانی دنبال می‌شود.

ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری، ارتباطات، توسعه و دیپلماسی شهری، دیپلماسی شهری در توسعه اجتماعی، نقش دیپلماسی شهری در برقراری صلح و امنیت پایدار، راه‌های تقویت گفتمان ارتباطات و دیپلماسی شهری، نقش فرهنگ در دیپلماسی شهری و ارتباطات راهبردی، رسانه‌ها و پیشبرد دیپلماسی شهری، نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در دیپلماسی شهری، نقش شهرداری‌ها در پیشبرد دیپلماسی شهری و ویژگی‌های شهر جهانی و جهانی شدن، از جمله محورهای این همایش است.

بر اساس این گزارش، فراخوان مقاله همایش شهر جهانی به زودی بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام درج خواهد شد.​

انتهای پیام

کد N16514

وبگردی