آفتاب

کشته شدن یک نظامی صهیونیست به دست سرباز لبنانی و آماده‌باش ارتش اسرائیل

کشته شدن یک نظامی صهیونیست به دست سرباز لبنانی و آماده‌باش ارتش اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در تیراندازی یک نظامی لبنانی به سمت نظامیان اسرائیلی در مرزهای اراضی اشغالی و لبنان، یک سرباز اسرائیلی کشته شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک تک تیرانداز نیروهای مسلح لبنان به سمت خودروی متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی گذرگاه مرزی "روش هانیکرا" واقع در مرز اسرائیل و لبنان آتش گشوده که بر اثر آن یک سرباز اسرائیلی به دلیل اصابت مستقیم گلوله کشته شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سرباز لبنانی، سه یا هفت گلوله به سمت نیروهای اسرائیلی شلیک کرده و احتمالا این اقدام را بنا به تصمیم شخصی خود گرفته است.

خبرنگار اسکای نیوز عربی نیز در بیروت به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که تماس مسئولان نظامی لبنان با سرباز این کشور که احتمالا به سمت سرباز اسرائیلی آتش گشوده، قطع شده است.

در همین راستا آندریه تیننتی، سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل اعلام کرد که این نیروها از وقوع حادثه‌ای در "خط آبی" در مرزهای میان لبنان و اراضی اشغالی اطلاع کسب کرده‌اند و برای روشن شدن جزئیات تلاش خواهند کرد.

در پی کشته شدن سرباز اسرائیلی ارتش این رژیم نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اسرائیل شکایتی را به نیروهای سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) ارائه داده و نیروهای خود را در مرزها به حالت آماده باش درآورده است.

وی افزود: ما از حمله به اسرائیل چشم نمی‌پوشیم و در مقابل عاملان حملات به اسرائیل و شهروندان غیرنظامی از خود دفاع می‌کنند.

انتهای پیام

کد N15997

وبگردی