آفتاب

باهنر: اجرای دقیق و درست برنامه پنجم توسعه، درمان اقتصاد کشور است

باهنر: اجرای دقیق و درست برنامه پنجم توسعه، درمان اقتصاد کشور است

باهنر گفت: اجرای دقیق و درست برنامه پنجم توسعه، درمان اقتصاد کشور است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا باهنر با حضور در جلسه شورای مدیران ستادی کمیته امداد که با موضوع حماسه اقتصادی با جهت‌گیری اقتصاد مقاومتی و نقش کمیته امداد برای تحقق آن در سالن همایش‌های غدیر این نهاد برگزار شد، گفت: این نهاد از خوش‌نام‌ترین نهادهای کشور است که به دست مبارک بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام (ره) با ارائه خدمات مناسب در جهت توانمندی خانواده‌های تحت حمایت توانسته است آنان را به عناصر اخلاق و تولیدکننده ثروت در کشور تبدیل کند و عملکرد این نهاد در مقایسه با سایر نهادهای اجرایی موفق ارزشیابی می‌شود.

وی افزود: جهت توانمندسازی افراد تحت حمایت باید تولید را به مددجویان آموزش داد و نظارت بر فعالیت‌های بنگاه‌های زودبازده باید با روش علمی صورت پذیرد.

نایب رییس مجلس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پس از امنیت و سلامتی، مطالبه اصلی تمام دولت‌ها توجه به شاخص‌های اصلی رشد اقتصادی و تولید ملی، نرخ بیکاری و اشتغال، سطح عمومی قیمت‌ها و توسعه منابع انسانی است، بنابراین باید اقتصاد خود را با استفاده از امکانات و تولید به اقتصادی الگوساز تبدیل کنیم و توجه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر به مباحث اقتصادی در این راستا است.

باهنر در پایان اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی (خصوصی‌سازی) را یک انقلاب بزرگ در اقتصاد کشور توصیف کرد که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و خواستار اجرای دقیق و درست برنامه پنجم توسعه شد و آن را درمان اقتصاد کشور دانست.

انتهای پیام

کد N15323

وبگردی