آفتاب
با اهدای لوحی صورت گرفت

تقدیر خبرنگاران رسانه ها از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

تقدیر خبرنگاران رسانه ها از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

همشهری آنلاین: جمعی از خبرنگاران رسانه های کشور با اهدای لوحی به سردار عبداللهی، از عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در عرصه سازندگی، آبادانی و پیشرفت کشور قدردانی کردند.

دفاع > سپاه- همشهری آنلاین:
جمعی از خبرنگاران رسانه های کشور با اهدای لوحی به سردار عبداللهی، از عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در عرصه سازندگی، آبادانی و پیشرفت کشور قدردانی کردند.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه،‌ در حاشیه نشست خبری امروز فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)سپاه، جمعی از خبرنگاران رسانه‌های کشور با اهدای لوحی به سردار عبداللهی از عملکرد این قرارگاه در عرصه سازندگی، آبادانی و پیشرفت کشور قدردانی کردند.

متن لوح تقدیر خبرنگاران جوان حوزه اقتصادی و سازندگی کشور به فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)سپاه که در جمع رسانه‌ها و با حضور سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه قرائت و اهدا شد، بدین شرح است:

بسمه تعالی

فرمانده محترم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)
سردار سرتیپ دوم پاسدار مهندس عبادالله عبداللهی

بی تردید نقش‌آفرینی‌های سترگ و موفقیت‌های افتخارآمیز "قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه" در عرصه سازندگی و آبادانی میهن اسلامی در مقطع پس از دفاع مقدس و سپس در روند محرومیت‌زدایی، مردم یاری و پیشرفت‌های شگفت‌آور کشور در حوزه‌های صنعتی، عمرانی، کشاورزی و دیگر میدان‌های نیاز جامعه، مرهون روحیه جهادی و همت بلند در تداوم حماسه‌سازی‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی 8 ساله استکبار جهانی است که هر کسی در هر جای عالم به آن می‌نگرد معجزه اسلام را در اراده‌ی یک ملت می‌یابد.

در این رهگذر با سپاس و شکر پروردگار متعال، بر خود وظیفه می‌دانیم بعنوان بخشی از "فعالان رسانه‌ای کشور" که طی سال‌های اخیر در ساحت "خبرنگار"، "تصویربردار" و ... تلاش‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر مدیران، متخصصان و آحاد کارکنان قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در اجرای پروژه‌های متعدد راهبردی و ملی در اقصی نقاط ایران عزیز را مشاهده، رصد و به آگاهی افکار عمومی رسانده‌ایم؛ این دستاوردهای فاخر و طلایی را ارج نهاده و به پاس اخلاص، صداقت و سخت کوشی جنابعالی و فرماندهان سابق قرارگاه و نیز مدیران، متخصصان و آحاد جهادگران عرصه سازندگی کشور که تحقق راهبرد " ما می‌توانیم" را رقم زده و موجبات سربلندی ایران و ایرانی را فراهم آورده‌اید، این لوح را تقدیم می‌نماییم.

امید است با استعانت از ذات اقدس باریتعالی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج)، در پرتو وصایای جاودان حضرت امام خمینی (ره) و منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت ا... العظمی خامنه‌ای‌(‌مدظله‌العالی)، گام‌های استوار مجموعه گران سنگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) همچنان برکات و تاثیرات شگرف و مباهات آفرین خود را معرّف اراده پولادین ایرانیان غیور‌،برای راه‌یابی به قله‌های رفیع عزت، پیشرفت و اقتدار همه جانبه در مقیاس جهانی‌قرار‌دهد.

انشاءا...

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

جمعی از خبرنگاران جوان حوزه سازندگی

کد N14122

وبگردی