آفتاب

مطهری:موبایل همه نمایندگان مجلس شنود می شود/وزیر اطلاعات اسامی شنود کنندگان دفترم را به من اعلام کرد

مطهری:موبایل همه نمایندگان مجلس شنود می شود/وزیر اطلاعات اسامی شنود کنندگان دفترم را به من اعلام کرد

شرق نوشت:

حدود شش‌ماه از کشف وسایل شنود در دفتر «علی مطهری» می‌گذرد؛ او پیش از این به وزیر اطلاعات 10روز وقت داده بود تا عاملان این کار را به او معرفی کند. اما حالا مطهری نه از یک شنود، بلکه از شنود دسته‌جمعی همه نمایندگان خبر می‌دهد. علی مطهری دوشنبه‌شب که به‌مناسبت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران حاضر شد در این نشست به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.
به گزارش فارس، نماینده مردم تهران در پاسخ به سوال کارگذاشتن دستگاه شنود در محل کارش گفت: «موبایل‌های همه نمایندگان مجلس شنود می‌شود.» او گفت: «دفتر نمایندگان مجلس محل رفت‌وآمد بسیاری از سیاسیون است و در دفتر کار من نیز سیاسیون زیادی رفت‌وآمد دارند.»
مطهری افزود: «در دفتر کار من خانواده‌های دراویش گناباد رفت‌وآمد دارند و خانواده‌های سیاسیون 88 به دفتر من مراجعه می‌کنند که به دلیل این رفت‌وآمدها به دفتر من برخی‌ها نسبت به اینگونه ورود و خروج‌ها به دفتر من حساس شدند.»
او اضافه کرد: «کسانی که دستگاه شنود در دفتر کار من کار گذاشتند برای بار دوم اقدام به کارگذاشتن دستگاه در دفتر کارم کرده بودند. بار اول به‌دلیل زیرکی مسوول دفترم موفق نشدند. مسببان این امر حتی مسوول دفترم را تهدید کرده بودند و برای بار دوم ردپای آنها در محل کارم مشخص شد که پس از بررسی دستگاه در کانال کولر جاسازی شده بود که دستگاه لو رفت.»
نماینده مردم تهران افزود: «وزیر اطلاعات اسامی مسببان را به من اعلام کرد.»

/17212

کد N13049

وبگردی