آفتاب

سجادی:افزایش احتمال کاندیداتوری باهنر برای ریاست جبهه پیروان/ روی باهنر اجماع نداریم

سجادی:افزایش احتمال کاندیداتوری باهنر برای ریاست جبهه پیروان/ روی باهنر اجماع نداریم

تسنیم نوشت:

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی جبهه متبوعش فردا برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه پیرامون جانشین مرحوم عسگراولادی بحث و بررسی می‌کنیم و اعضاء جبهه نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص رئیس جدید ارائه خواهند کرد.

وی افزود: به احتمال زیاد رئیس جدید جبهه پیروان فردا انتخاب نخواهد شد و بحث درمورد ویژگی‌های رئیس ادامه خواهد داشت و باید تمامی احزاب عضو نظرات خود را به جبهه ارائه دهند. هم بنده و هم باهنر اعلام کردیم که انتخاب رئیس جبهه پیروان پس از مراسم چهلم انجام خواهد شد و این مراسم عصر فردا در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره کاندیداهای ریاست جبهه پیروان، اظهارداشت: هنوز کاندیداها مشخص نشده‌اند، البته فقط دبیران‌کل احزاب باید کاندیدا شوند و از آنجا که محمدرضا باهنر نایب رئیس جبهه پیروان بود و جلسات را اداره می‌کرد، احتمال کاندیداتوری او بیش از دیگران است، ولی هنوز اجماعی برروی باهنر صورت نگرفته است.

سجادی ادامه داد: باید ببینیم چه افرادی و با چه وزنی کاندیدای ریاست جبهه پیروان می‌شوند، هنوز در حال بحث و بررسی هستیم تا پس از مراسم چهلم به جمع بندی برسیم.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با متکی و اینکه آیا متکی در جلسه انتخاب رئیس جدید جبهه پیروان شرکت خواهد کرد یا نه؟ اظهارداشت: دیدار من دوستانه بود و در این دیدار ماموریتی از طرف جبهه نداشتم. بالاخره ما چندین سال با هم همکار بودیم و دیداری دوستانه انجام دادیم، متکی خود درباره آینده سیاسی‌اش تصمیم گیری خواهد کرد.

سخنگوی جبهه پیروان درخصوص اینکه آیا اعضای جبهه در نشست موتلفه که فردا با حضور رئیس مجلس برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد؟ افزود: این نشست مربوط به حزب موتلفه است و ارتباطی با جبهه پیروان ندارد. بنابراین اعضای حزب موتلفه درآن شرکت خواهند کرد.
/27220

 

کد N13041

وبگردی