آفتاب
سردار جزایری در پاسخ به مهر:

در مورد بودجه تعاملات خوبی با دولت انجام شده است/ اوباما مضحکه صهیونیست‌ها شده

در مورد بودجه تعاملات خوبی با دولت انجام شده است/ اوباما مضحکه صهیونیست‌ها شده

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امیدواریم در آینده فرصتی پیش بیاید تا وضع بودجه از آنچه که امروز هست بهتر شود، افزود: ما با برنامه ریزی، مدیریت و صرفه جویی اجازه نمی دهیم کوچکترین خدشه ای به مباحث دفاعی و نظامی کشور وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم مادر شهید سردار بروجردی که امروز پنجشنبه در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره ردیف بودجه پیش بینی شده برای نیروهای مسلح در بودجه سال 93 گفت: با توجه به مجموعه پارامترها و هماهنگی هایی که بین نیروهای مسلح و دولت شده امیدواریم که در آینده فرصتی پیش بیاید و امکاناتی فراهم شود تا وضع بودجه از آنچه که امروز هست بهتر شود.

وی با بیان اینکه هم در گذشته، هم امروز و هم برای آینده تعاملات خوبی بین نیروهای مسلح و دولت بوده است، افزود: امیدواریم بودجه و اختیارات لازم و مناسبت تر در اختیار نیروهای مسلح قرار بگیرد هر چند با توجه به برنامه ریزی ها و پیش بینی هایی که شده، امیدواریم با مدیریت و صرفه جویی اجازه ندهیم کوچکترین خدشه ای به مباحث دفاعی و نظامی وارد شود.

سردار جزایری در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه ارزیابی شما از احتمال تحریم ها و تهدیدهای آمریکایی ها چیست، گفت: آمریکایی ها از روی استیصال حرف های زیادی می زنند به خصوص بارها به طور مضحکی اعلام کردند که گزینه نظامی روی میز است. اگر آمریکا از توان لازم برخوردار بود می توانست جنگ هایی که در سالهای اخیر در منطقه به راه انداخته را با موفقیت به پایان برساند.

وی با بیان اینکه آمریکا در سالهای اخیر 5 جنگ را به منطقه تحمیل کرده، افزود: در همه این 5 جنگ شکست بزرگی نصیب آمریکا شده و شخص رئیس جمهور آمریکا مضحکه صهیونیست ها شده و قائل به انجام تهدیداتی که علیه کشورمان می کند، نیست.

کد N12924

وبگردی