آفتاب
وزیر کشور در پاسخ به مهر:

تکلیف احزاب منحله را قوه قضائیه مشخص می کند/ توضیح درباره منطقه بندی جدید در کشور

تکلیف احزاب منحله را قوه قضائیه مشخص می کند/ توضیح درباره منطقه بندی جدید در کشور

وزیر کشور درباره اخباری مبنی بر رایزنی های اعضای احزاب منحل شده برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور گفت : قوه قضائیه در این خصوص تصمیم گیر است و موضوع به وزارت کشور ارتباطی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره اینکه با توجه به تلاش اعضای احزاب منحل شده برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور و اعلام رایزنی آنان با وزارت کشور در این خصوص وزارت کشور چه واکنشی خواهد داشت ، گفت: وزارت کشور تصمیمی درباره این احزاب نگرفته است و چون این موضوع از سوی قوه قضائیه تصویب شده است هرگونه تعیین تکلیف در این خصوص به عهده این قوه است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباره چگونگی منطقه بندی جدید کشور که پیشتر اعلام شده است نیز و این که آیا قرار است طرح ایالتی شدن کشور دنبال شود افزود: بنده موضوعی با عنوان ایالتی شدن عنوان نکردم بلکه سخن از منطقه بندی جدید در کشور است.

وزیر کشور تصریح کرد: بنده اعلام کردم که پنج استان به صورت آزمایشی به عنوان یک منطقه جدید معرفی خواهند شد تا ببینیم به چه شکل می توان کار را ادامه داد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: در صورت موفقیت در این موضوع طرح منطقه بندی باید در هیات دولت باید بررسی شود و پس از آن مصوبه دولت را هم نیاز دارد.

ادامه دارد...

کد N12334

وبگردی