آفتاب

مراسم رسانه‌ای فیلم ماندلا در فستیوال دوبی لغو شد

مراسم رسانه‌ای فیلم ماندلا در فستیوال دوبی لغو شد

مسئولان فستیوال بین‌المللی فیلم دوبی تصمیم گرفتند تمامی فعالیت‌های رسانه‌ای فیلم "ماندلا: راهی طولانی تا آزادی" را لغو کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، دست‌اندرکاارن جشنواره فیلم دوبی این حرکت را به عنوان نشانه احترام به ماندلا که روز پنجشنبه درگذشت، تلقی کرده‌اند.

این تصمیم باعث شده که جای برنامه رسانه‌ای این فیلم که قرار بود امروز سه‌شنبه در فستیوال برگزار شود، خالی بماند. حضور نائومی هریس و لیندوی ماتشیکیزا بازیگران فیلم نیز که قرار بود در این مراسم شرکت کنند به تاریخ دیگری در پایان هفته منتقل شده که هنوز رسما اعلام نشده است.

اکران فرش قرمز فستیوال که برای عصر روز سه شنبه برنامه ریزی شده، طبق برنامه ریزی های اولیه پیش می رود. با این حال راهروی مراسم به روی تمامی عکاسان و فیلمبرداران بسته خواهد بود و از ساعت هفت و نیم بعد از ظهر تا یازده شب هیچ کس اجازه گرفتن عکس یا فیلمبرداری نخواهد داشت.

یکی از مسئولان برنامه ریزی جشنواره فیلم دوبی گفت: اعتماد داریم که همکاران مان در رسانه ها به این قوانین احترام خواهند گذاشت تا بتوانیم به این رهبر الهام بخش زمان آنطور که شایسته است، احترام بگذاریم.

فیلم "ماندلا: راهی طولانی تا آزادی" پنج شنبه برای اولین بار در بریتانیا اکران شد و در اواسط نمایش فیلم خبر درگذشت نلسون ماندلا اعلام شد.

این در حالی است که مراسم تشییع جنازه و ادای احترام به نلسون ماندلا با حضور بیش از 90 رهبر جهان امروز در آفریقای جنوبی انجام می‌شود.

دهمین جشنواره فیلم دوبی که از ششم دسامبر (15 آذر) شروع به کار کرده تا 14 دسامبر (23 آذر) در امارات برگزار می ‌شود.

کد N11223

وبگردی