آفتاب
طیب نیا در هیات رئیسه مجلس تشریح کرد:

طرح جدید دولت برای نظام مالیاتی و افزایش سرمایه بانک ها

طرح جدید دولت برای نظام مالیاتی و افزایش سرمایه بانک ها

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه برنامه های وزارت اقتصاد برای اجرای اقتصاد مقاومتی در سال 93 توسط طیب نیا در هیات رئیسه خبر داد.

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه امروز هیات رئیسه مجلس با وزیر اقتصاد گفت: جلسه امروز با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون اقتصاد، کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه وزیر اقتصاد توضیحاتی در خصوص برنامه های دولت در اقتصاد مقاومتی و ادامه اجرای سهام عدالت، اجرای طرح های عمرانی در سال 93، وضعیت بانک های کشور، گزارشی ارائه داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر اقتصاد همچنین گزارشی از طرح های جدید نظام مالیاتی کشور، وضعیت و ارزش صادرات، پیش بینی آینده صادرات و افزایش سرمایه بانک ها ارائه داد.

مصری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درخصوص این که آیا وزیر اقتصاد گلایه ای از جلسه دیروز مجلس و کارت زرد نمایندگان به وی نداشته است گفت: نمایندگان مجلس در روز رای اعتماد 260 رای سبز به وزیر اقتصاد دادند که یک کارت زرد آن را باطل نمی کند.

وی در پایان گفت: در مجموع برنامه های خوبی برای اداره اقتصاد کشور از سوی وزارت اقتصاد تدوین شده که امیدواریم این برنامه ها عملیاتی و اجرایی شود.

کد N10900

وبگردی