آفتاب
در بیانیه ای مطرح شد؛

تاکید حزب الله بر ادامه حمایت از ملت بحرین/ آل خلیفه از سرکوبگری نتیجه ای نگرفته است

تاکید حزب الله بر ادامه حمایت از ملت بحرین/ آل خلیفه از سرکوبگری نتیجه ای نگرفته است

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای بر ادامه حمایت اصولی خود از ملت بحرین و خواسته های برحق آنها تاکید و از سکوت رسانه ها در مقابل ادامه سرکوبگری آل خلیفه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، جنبش حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد موضع ما در حمایت از ملت مظلوم بحرین و خواسته های آنها تغییر نکرده است.

این جنبش با بیان اینکه موضع هیئت رسانه ای لبنان متشکل از شبکه المنار و رادیو النور در نشست مجمع عمومی اتحادیه رادیویی کشورهای عربی در تونس، موضع شخصی و خاص این هیئت بوده است و مواضع جنبش حزب الله در خصوص ملت بحرین و حمایت از آنها تغییر نکرده است.

در این بیانیه آمده است ما ظلمی را که مقامات بحرینی در حق ملت بحرین روا می دارند و همچنان هم به محروم کردن ملت بحرین از حقوق بدیهی و اساسی شان از جمله حق مشارکت در تصمیم گیریهای سیاسی ادامه می دهند، ظلم بزرگی می دانیم.

حزب الله تاکید کرد از کسی که باید عذرخواهی کرد، ملت بحرین هستند که صبر و تحمل بی نظیری در طول بیش از دو سال و نیم از خود نشان داده و در معرض سرکوبگری و خشونت و خودکامگی مقامات حاکم بر بحرین قرار دارند، اما تمام این تلاشها برای بستن دهان مردم و خاموش کردن صدای حق نتیجه ای نداشته است.


در این بیانیه آمده است رسانه ها در بیان مظلومیت ملت شریف بحرین کوتاهی می کنند و تهدید و بزرگنمایی و اتهام ظالمانه به ملت بحرین و مسائل عادلانه آنها از سوی رژیم حاکم دلیل دیگری بر ناتوانی آنها و عجز آنها در گفتگو با ملت است.

کد N10709

وبگردی