آفتاب

شعارهایی با کلید واژه​های زندانی سیاسی، فتنه​گر، منافق، آمریکا و اسرائیل در حضور روحانی در دانشگاه

شعارهایی با کلید واژه​های زندانی سیاسی، فتنه​گر، منافق، آمریکا و اسرائیل در حضور روحانی در دانشگاه

حسن روحانی صبح امروز با حضور در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی حضور یافت و برای دانشجویان و دانشگاهیان سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی در روز دانشجو با حاشیه هایی همراه بود و دانشجویان شعارهای متفاوتی را در مقابل روحانی مطرح کردند.

بر اساس گزارش ایسنا «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» و «فتنه‌گر و منافق اعدام باید گردد» از جمله شعارهای دانشجویان بوده است.

همچنین بر اساس گزارش تسنیم دانشجویان شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و در بخش دیگری از سخنان روحانی نیز دانشجویان شعار "انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست" سر می‌دادند.

بر اساس گزارش مهر دانشجویان در واکنش به اظهارات روحانی مبنی بر این که  هر جا که دانشجو ببیند حرکتی در کشور اعم از دولت یا هر نهاد دیگری از مسیر عقلانیت، خردورزی و منافع ملی فاصله می گیرد صدای رسای خود را برای جلوگیری از انحراف بلند خواهد کرد، ضمن کف زدن، فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

زمانی که رئیس جمهور گفت «ما باید با راه و روش ریا، نفاق، دروغ، اتهام، افراط و افراط گری، نقادانه برخورد و همه را به مسیر عقلانیت، اعتدال، توسعه، پیشرفت و آزادی دعوت کنیم» دانشجویان حاضر در سالن فریاد "روحانی زنده باد، اصلاحات پاینده باد" سر دادند.

پاسخ دانشجویان به این سخن روحانی که گفت «دانشجویان عزیز، اساتید بزرگوار دولت تدبیر و امید در طول این 100 روز حداقل یکی از گره های اصلی که مربوط به 10سال گذشته در روابط خارجی بود را باز کرد» شعار روحانی مچکریم بود.

همچنین زمانی که رئیس جمهور گفت «شما دیدید در این تفاهم چه کشورهایی عصبانی و ناراحت شدند، دیدید به رژیم صهیونیستی چه ضربه ای وارد شد» دانشجویان شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در پی شعار مرگ بر آمریکا، طیف های مختلف دانشجویی همزمان شعار های سیاسی زندانی سیاسی آزاد باید گردد و فتنه گر و منافق اعدام باید گردد سر دادند.

/29295

 

کد N8556

وبگردی