آفتاب
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس با ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر در نیمه نخست با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:20 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. محمدرضا خلعتبری در دقیقه 21 برای پرسپولیس گلزنی کرد.

بازیکنان دو تیم از همان دقایق ابتدایی بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و پا به پای همدیگر، دروازه تیم مقابل را تهدید کردند. این فرصت‌ها ابتدا با حرکت محسن بیاتی‌نیا در دقیقه 3 برای ذوب‌آهن به دست آمد. بیاتی‌نیا از نیمه زمین خودش را به محوطه جریمه پرسپولیس رساند و در نهایت شوت این بازیکن با دخالت نیلسون راهی کرنر شد. در ادامه و پس از ضربه کرنر، یکی دیگر از بازیکنان ذوب‌آهن می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند ولی مجددا نیلسون مانع گلزنی او شد.

اولین موقعیت پرسپولیس در دقیقه 4 توسط محسن مسلمان ایجاد شد. مسلمان که در نیم فصل از ذوب‌آهن راهی پرسپولیس شده، در این مسابقه انگیزه زیادی داشت ولی شوت او با اختلاف از کنار دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت. در دقیقه 11 هم سیدمهدی سیدصالحی مهاجم سرخپوشان در محوطه جریمه ذوب‌آهن می‌توانست دروازه این تیم را با یک ضربه سر باز کند ولی وی از این موقعیت خوب استفاده نکرد.

فشار حملات پرسپولیس برای گلزنی در دقیقه 21 جواب داد تا محمدرضا خلعتبری که سابقه بازی در تیم ذوب‌آهن را هم دارد، روی یک حرکت در عرض توپ را زیر طاق دروازه ذوب‌آهن بگذارد.

بعد از گل اول، پرسپولیسی‌ها به کنترل مسابقه روی آوردند تا با برتری به رختکن بروند. با این حال در دقایق پایانی نیمه نخست ذوب‌آهن دو بار می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند. همچنین محمدرضا خلعتبری و سیدصالحی هم در دقایق 43 صاحب دو فرصت متوالی شدند ولی بازیکنان ذوب‌آهن مانع افزایش اختلاف گل‌ها شدند.

کد N8031

وبگردی