آفتاب
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز:

تمدید ثبت نام رشته «مدیریت خانواده» در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

تمدید ثبت نام رشته «مدیریت خانواده» در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

ظرفیت پذیرش دانشجو نامحدود بوده و آزمون ورودی برای آن درنظر گرفته نشده است.

ایلنا: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به صورت غیر حضوری و بدون آزمون در دوره‌ی کارشناسی ناپیوسته مدیریت خانواده دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید علی اکبر هاشمی راد با اعلام این خبر گفت: کمیته تخصصی شورای گسترش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش دانشجوی غیر حضوری رشته کارشناسی ناپیوسته مدیریت خانواده را برای مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مصوب کرده است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام در رشته‌ی مدیریت خانواده در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان البرز می‌توانند تا تاریخ 16 آذرماه به پایگاه اینترنتی به آدرسwww.Sateb.uast.ac.ir مراجعه نمایند.

هاشمی راد خاطر نشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو نامحدود بوده و آزمون ورودی برای آن درنظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این دوره گفت: این دوره به صورت پودمانی است و در قالب هفت پودمان تخصصی و یک پودمان عمومی طراحی شده است که مجموعاً بین 67 تا 70 واحد درسی است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز ادامه داد: دانشجویان در ابتدای هر نیمسالِ تحصیلی یک پودمان از پودمان های تخصصی را که شامل چهار الی پنج درس است به همراه یک یا چند درس از پودمان عمومی را انتخاب می کنند و می توانند پودمان های مذکور را در سنوات تحصیلی مجاز بصورت پیوسته یا منقطع بگذرانند.

وی افزود: محتوای دروس به شکل بسته‌های آموزشی در اختیار آنان قرار می گیرد و در پایان پودمان آزمون های ارزیابی دروس به طور همزمان در سراسر کشور و در هر مرکزی که دانشجو ثبت نام کرده است، انجام خواهد شد که در صورت موفقیت دانشجو می‌تواند در پودمان بعدی ثبت نام و انتخاب واحد نماید و در صورت عدم موفقیت می بایست نسبت به انتخاب واحد دروس افتاده مجدداً اقدام و در آزمون مربوطه شرکت کند.

هاشمی راد یادآور شد: اطلاع رسانی اسامی پذیرفته شدگان نیز از طریق پیک سنجش و وب سایت مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی-کاربردی و موسسات مذکور به اطلاع عموم می رسد.

وی در پایان افزود: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32538855، 32536469- 026، داخلی 106 تماس حاصل نمایند.

کد N7385

وبگردی