آفتاب
بیانیه سفارت ایران در بیروت/

خفاشان شبگرد بدانند خون شهید اللقیس مقاومت را دوچندان می کند

خفاشان شبگرد بدانند خون شهید اللقیس مقاومت را دوچندان می کند

در پی ترور یکی از اعضای حزب الله لبنان سفارت ایران در بیروت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحيم

شهادت برادر مجاهد مخلص و فداكار آقاي حسان اللقیس كه سراپا عشق و شور جهاد في سبيل الله بود فوزي عظيم و سرانجامي سعادتبار است و براي ملت لبنان كه چنين مردان بزرگي را پرورده و به عرصه ي آزاديخواهي و مبارزه با ستم، تقديم كرده، مايه ي سرافرازي و سربلندي است. فقدان اين شهید عزیز، اگر چه براي همه ي انسانهايی كه او را مي شناختند دردناك است، ولي این شهادت حماسه ئي است كه ملتها را بيدارتر مي كند و افقهاي روشن و راه رسيدن به آن را براي همه ترسيم مينمايد.

عاملان این جنایت و صهيونيستهـاي اشغالگر و خفاشان شب گرد بدانند كه خون مطهر این شهید و دیگر شهيدان، مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغيان را دو چندان مي كند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت با محکوم نمودن شدید این اقدام تروریستی بزدلانه، شهادت این شهید دلاور را به دبیرکل محترم حزب الله، همرزمان شهید و رهپویان راه مقاومت، ملت لبنان و خانواده شهید تبریک و تسلیت گفته و از خداوند بزرگ مسالت دارد که او را با شهدا و اولیاء صدیقین محشور نماید.

همچنین غضنفر ركن‌آبادي سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان با ارسال پيامي براي حجت‌الاسلام و المسلمين سيد حسن نصرالله دبير كل حزب‌الله و رهبري مقاومت، شهادت حسان اللقيس را تسليت گفت.

متن پيام بدين شرح است:

علامه مجاهد حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصرالله

دبير كل محترم حزب‌الله (مد ظله)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شهادت برادر مبارز حسان اللقيس از دلاورمردان صحنه نبرد و مقاومت عليه رژيم صهيونيستي را كه با فداكاري‌هاي جوانمردانه خود درس فراموش‌نشدني به اين رژيم داده و موجب ذلت و خواري آن گرديده بود، به جناب‌عالي، ملت لبنان، دلاورمردان مقاومت و خانواده شهيد و هم‌رزمانش تبريك مي‌گويم.

بدون ترديد اين شهيد قهرمان جزو خيل شهداي پاكدامني مي‌باشد كه جان خود را فداي امت و آرمان‌هاي مقدس امت خود و مخصوصاً آرمان فلسطين نموده‌اند و يقين دارم كه اينگونه اقدامات نابكارانه و بزدلانه رژيم صهيونيستي و عوامل اين رژيم، مقاومت را براي تحقق اهداف عاليه خود در جهت محو اشغالگري مصمم‌تر خواهد نمود.

کد N7217

وبگردی