آفتاب

واکنش کاربران خبرآنلاین به درخواست مناظره احمدی نژاد از روحانی/ می خواهد خودش را مطرح کند

واکنش کاربران خبرآنلاین به درخواست مناظره احمدی نژاد از روحانی/ می خواهد خودش را مطرح کند

به دنبال نامه محمود احمدی نژاد از رئیس جمهور و درخواست مناظره با حجت الاسلام حسن روحانی، کاربران خبرآنلاین نظرات خود را در خصوص این درخواست مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،برخی کاربران جملات مشهور رئیس جمهور سابق در مناظره سال 88 را برای پاسخ به این پرسش انتخاب کرده و نوشتند: بگم. بگم...
یکی از کاربران بی نام در این زمینه معتقد است دلیل این امر مطرح نشدن در اخبار است.«چون دیگه کمتر اسمش تو اخبار میاد، میخواد دوباره مطرح بشه و همچنین فرافکنی درباره گزارش اقای روحانی کند.» کاربر دیگری هم نوشته است:« احمدی نژاد می خواد همیشه در سطح رسانه ها مطرح باشه و مردم در موردش صحبت کنند ...»
در مقابل یکی از حامیان احمدی نژاد دراین خصوص نوشته است:«نادیده گرفتن بسیاری از زحمات دولت قبل بی انصافی بود. خیلی خوشحال شدم که احمدی نژاد این کاررا کرد.»
یکی دیگر از کابران نوشته است:ایشون اعتماد به نفس بسیار کاذب دارن...
یکی از حامیان روحانی هم برگزاری این مناظره را برای روشن شدن حقایقی که روحانی نگفت، بسیار خوبه دانسته است.
در مقابل کاربر بدون نام دیگری نوشته است:« اگر روحانی نمیترسه از رو شدن حقایق پس لطفا قبول کند.»
یکی از کاربران دیگر هم از رئیس جمهور خواسته است پاسخی به این درخواست ندهد. وی نوشته است:روحانی باید همون کاری رو کنه که اوباما و پاپ و مرکل کردن؛ جواب ندادن به این درخواست.چون هیچی توش نیست جز فریب افکار عمومی، کم کردن فشار برای محاکمه، مظلوم نمایی و ایجاد بحران دوباره توی کشور.
«پاسخ از طریق جراید» پیشنهاد یکی دیگر از کاربران به جای انجام این مناظره است.این کاربر بدون نام نوشته است:«حالا چه اصراری داره که حتما مناظره کنه اگه واقعا می خواد از خودش دفاع کنه بیاد جواب کارشناسی از طریق جراید بده تا جوابش رو کارشناس ها بدن...»

/27212

کد N6465

وبگردی