آفتاب
بشار اسد:

در میان گروه‌های مخالف هوادارانی دارم

در میان گروه‌های مخالف هوادارانی دارم

اسد گفت که نگرانی درباره توطئه علیه سوریه را درک می‌کند اما کسی نباید نگران سوریه، نظام حاکم یا شخص وی باشد زیرا در میان گروه‌های مسلح مخالف هم‌پیمانان و مبارزانی دارد که برای وی فعالیت می‌کنند.

«بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد که در میان صفوف مخالفان هوادارانی دارد که به نفع وی فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، اسد در دیدار با فعالان سندیکای وکلای مدافع اردن گفت که نگرانی درباره توطئه علیه سوریه را درک می‌کند اما کسی نباید نگران سوریه، نظام حاکم یا شخص وی باشد زیرا در میان گروه‌های مسلح مخالف هم‌پیمانان و مبارزانی دارد که برای وی فعالیت می‌کنند.

رئیس‌جمهوری سوریه در این دیدار تاکید کرد که که حتی داخل شاخه‌های مخالفان داخل و خارج نیز هم‌پیمانانی دارد که به نفع وی کار می‌کنند.

اسد در دیدار با وکلای مدافع اردنی با تمسخر مخالفان سوری و به ویژه «احمد جربا» رئیس ائتلاف مخالفان سوری گفت که هرگز نمی‌پذیرد جربا جانشین وی شود اما اگر قرار است «میشل کیلو» جایگزین وی شود، اوضاع فرق می‌کند و او را به عنوان جانشین خود قبول خواهد كرد!

اسد به وکلای اردنی اطلاع داد که اولویت‌ وی پس از آزادی منطقه استراتژیک «القلمون»، آزادسازی استان «درعا» است.

اسد گفت كه مشکل استان درعا نه فقط مشکل سوریه بلکه مشکل اردن نیز هست زیرا دولت اردن وظیفه پاک‌سازی منطقه نزدیک به این استان را بر عهده دارد که پیش از این اجازه داده بود فعالیت‌های تروریستی در آن انجام گیرد و تروریست‌ها از آنجا به سوریه نفوذ کنند.

کد N5719

وبگردی