آفتاب

جزئیات سفر یکروزه رئیس جمهور به بوشهر/ بازدید از مناطق زلزله زده و منطقه عسلویه

جزئیات سفر یکروزه رئیس جمهور به بوشهر/ بازدید از مناطق زلزله زده و منطقه عسلویه

رئیس جمهور در سفری یکروزه امروز به استان بوشهر سفر  کرد تا از نزدیک از مناطق زلزله زده این استان بازدید کند و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سفر یکروزه رئیس جمهور به استان بوشهر، دکتر روحانی از مناطق زلزله زده شهرستان برازجان و دشتستان بازدید خواهد کرد و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار خواهد گرفت.

روحانی در بازدید از مناطق زلزله زده استان بوشهر دستورات لازم را برای بهبود شرایط منطقه و رفع مشکلات مردم زلزله زده صادر خواهد کرد.

بخشی از سفر یکروزه رئیس جمهور به استان بوشهر به بازدید از منطقه ویژه اقتصادی عسلویه و فازهای گازی این منطقه اختصاص خواهد داشت تا وی در جریان اقدامات انجام شده در این منطقه نیز قرار گیرد.

در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، شورای اداری این استان در عسلویه و با حضور دکتر روحانی و ریاست وی بر این شورا تشکیل خواهد شد تا دستورات لازم برای بررسی و رفع مشکلات این استان بویژه مردم زلزله زده برازجان و دشتستان صادر شود.

 حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی بوشهر مورد استقبال امام جمعه، استاندار و دیگر مقامات استان بوشهر قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش، ساعت 17 و 21 دقیقه غروب پنجشنبه 7 آذرماه زلزله‌ای به بزرگی 5.7 در مقیاس ریشتر، برازجان در استان بوشهر را لرزاند؛ شدت این زمین لرزه به اندازه‌ای بود که تقریبا در تمامی مناطق استان بوشهر احساس شد.
 
روحانی شامگاه پنج شنبه ضمن عرض تسلیت و ابراز همدری با داغداران و آسیب دیدگان این زمین لرزه ،از همه مسئولان ذیربط خواست با بسیج امکانات و نیروی امداد رسانی ، پشتیبانی ها و کمک های لازم را از مردم مناطق زلزله زده بعمل آورند. 
 
کد N3658

وبگردی