آفتاب
حجت الاسلام صدیقی:

جوسازی و سیاسی بازی را کنار بگذاریم/ در مذاکرات ژنو بدهکار نبودیم

جوسازی و سیاسی بازی را کنار بگذاریم/ در مذاکرات ژنو بدهکار نبودیم

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه جریان سازی، جو سازی و سیاسی بازی را باید کنار گذاشت گفت: شهدا برای پیشرفت کشور جانشان را نثار کرده اند و باید کار را به اهلش سپرد.

به گزارش خبرنگار مهر از قائم شهر ، حجت الاسلام کاظم صدیقی جمعه شب در مراسم یادواره سرداران و شهدای گردان امام محمد باقر قائمشهر افزود: کار را با باید به کسی سپرد که امین بوده و رنگ سیاسی نداشته باشد و زیر سبیل گردن کلفت نباشد.

وی با بیان اینکه شهید و شهادت در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و شهید را تنها شهید می شناسد، تصریح کرد: در عالمی که زندگی می کنیم، انسان با زنجیرهای زیادی روبر است و این عالم، دنیای مرور است و نسلهای زیادی را بدرقه کردیم وهمه ما در آن مسافر و غریب هستیم.

وی اظهار داشت: در این عالم، انسانها به دو گروه تقمسیم می شوند و عده ای مانند صدام، در این جهان، خود را فروختند و هرکسی که خود را فروخت، بدبخت شده است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: گروه دوم کسانی هستند که خود را خریدند و از همه جاذبه ها و آن چیزهایی را که مقید شده بودند، آزاد شدند.

وی با بیان اینکه کسانیکه در یادواره شهدا حضور می یابند برای شادی امام زمان (عج) شرکت می کنند، گفت: از یاد نبریم که مملکت ما مملکت امام زمانی (عج) است.

امام جمعه موقت تهران یادآورشد: در کشور امام زمانی و در بازار شیعه، ربا خوردن، بی انصافی کردن و چشم و دست ناپاک داشتن، امام را نارحت می کند.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: در ادارات امام زمانی باید شایسته سالاری حکفرما باشد.

توجه ویژه به حجاب در دانشگاهها

وی از مسئولان دانشگاه ها خواست تا نسبت به مسئله حجاب حساسیت داشته باشند و در کلاسهای درس این موارد را متذکر شوند.

امام جمعه موقت تهران یادآورشد: امام زمان (عج) از اعمال ما آگاهی دارد و رزمندگان نیز ندای یا صاحب الزمان می دادند و در جبهه ها حضور می یافتند.

حضور مردم در راهپیمایی 9 دی فتنه ها را خاموش کردند

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی گفت: مردم با حضور خود در این مراسم، فتنه های دشمنان را خاموش کردند و این نشان می دهد که مردم با هوشیاری و ایمان کامل همه چیز را رصد کرده و وفادر به نظام و خون شهدا هستند.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: کسانی که خود را خریدند و از حجابها رهایی یافتند به مقام شهود می رسند و باید با تقوا، پاکدامنی، نماز شب و با حضور در صحنه بازار ولایت را داغ کرد و نشان دهیم که ولایت می خواهیم نه سلطنت.

وی با بیان اینکه خواستن ولایت بمعنای حاکمیت خداست، افزود: اسلام دین جهانی و مقدمه ای برای ظهور امام رمان (عج) است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: جامعه اسلامی بخاطر رونق اقتصادی بسوی هر کسی دست دراز نمی کند.

در مذاکر ژنو بدهکار غرب نبودیم

وی به مذاکرات ژنو اشاره و اضافه کرد: مگر ما چه بدهی داشتیم که پای میز مذاکره بنشینم و بدهیشان را بدهیم و آنها در ازای این بدهکاری از ما چه می خواستند درحالیکه جوانان ما انرژی هسته ای صلح آمیز را بومی کردند.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: بخاطر رونق اقتصای نباید بسوی کفار دست دراز کنیم و در صورت دست دراز کردن، وضعیت بدتر می شود و دشمن نمی گذارد تا بنیه اقتصادی یابیم و با استقلال اقتصادی ما عناد دارند.

وی اظهار داشت: وقتی دولت ببیند مردم برای رونق اقتصادی منتظر باز شدن دروازه های خارج نیستند و حاضر نیستند عزتشان را از دست دهند، با قوت کارها را پیگیری می کند.

عزت و استقلال خود را از دست نمی دهیم

امام جمعه موقت تهران با این پرسش که چرا باید دروازه های کشورمان را به روی کفار باز کنیم، تصریح کرد: ما عزت علمی و استقلال خود را از دست نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: باید بفکر اشتغال جوانان بود و در قانون بر آموزش رایگان تاکید شده است و نباید حاشیه رفت و باید آموزش رایگان داد و همه را بیمه کرد.

به حرف دشمنی که اقتصادی پویا ندارد گوش نکنیم

امام جمعه تهران یادآور شد: به حرف دشمنی که نه به جایی رسیده و اقتصادی پویایی ندارد و اقتصادش در حال فروپاشی است، نباید گوش داد.

وی عنوان کرد: قیول حاکمیت خدا در بازار، دبستان و وزارتخانه ها باید حاکم باشد.

کد N3639

وبگردی