آفتاب
رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال:

مذاکره‌ای با هیچ خواننده‌‌ای برای سرود تیم فوتبال ایران در جام‌جهانی نداشته‌ایم

مذاکره‌ای با هیچ خواننده‌‌ای برای سرود تیم فوتبال ایران در جام‌جهانی نداشته‌ایم

رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که هنوز هیچ مذاکره رسمی با خوانندگان و آهنگسازان برای ساخت سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 انجام نگرفته است.

محمدرضا ملامحمد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تکذیب خبر دعوت فدراسیون فوتبال از تعدادی خوانندگان موسیقی پاپ برای ساخت سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ خبر و یا دعوت رسمی از سوی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال مبنی بر ساخت سرود یا قطعه موسیقایی توسط خوانندگان مطرح موسیقی پاپ انجام نگرفته است. البته ما در سایر زمینه‌های فرهنگی نیز فعلا برنامه‌های خود را اعلام نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهادهای مختلفی برای برنامه‌های فرهنگی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل و حضور ایرانیان در این کشور در همه زمینه های فرهنگی هنری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: اما با توجه به اینکه هنوز این برنامه‌ها برای بررسی به ریاست فدراسیون ارسال شده و هنوز تصمیم نهایی را در این مورد اتخاذ نکرده ایم فعلا نمی‌توان برنامه مشخصی را برای تیم ملی اعلام کرد.

رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال کشورمان تصریح کرد: طی این روزها هیچ خبر رسمی از سوی فدراسیون فوتبال در حوزه برنامه های فرهنگی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی منتشرنشده و هرگونه خبری که در رسانه ها بر این اساس منتشر می شود گمانه زنی هایی است که به انتخاب خود دوستان است بنابراین من نمی توانم در مورد این اخبار غیر رسمی اظهار نظر کنم.

ملامحمد در بخش پایانی صحبتهای خود گفت: طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته تا یک ماه آینده تمامی برنامه‌های فرهنگی تیم ملی در جام جهانی اعم از ساخت سرود و دیگر برنامه های فرهنگی هنری مشخص می شود و من از دوستان رسانه ای می خواهم فقط از طریق مراجع رسمی پیگیر اخبار فرهنگی ما باشند.

 

کد N83

وبگردی