آفتاب
تاجگردون در نطق میان دستور:

به جای بی‌انصافی در جاده همراهی راه برویم/ با کلید تدبیر می توان ره چند ساله را چند روزه طی کرد

 به جای بی‌انصافی در جاده همراهی راه برویم/ با کلید تدبیر می توان ره چند ساله را چند روزه طی کرد

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشوری که ولی فقیه دارد به بن بست نمی رسد، گفت: فکر می‌کنید آن‌ها که پای میز مذاکره هستند کمتر از ما ایران را دوست دارند. ای کاش به جای بی‌انصافی در جاده همراهی راه برویم، ما از کسانی که با حمایت بی‌چون و چرای قبلی خود زمینه تاراج منابع را فراهم کردند نمی‌خواهیم که توبه کنند اما حداقل اجازه دهند که کار را اصلاح کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی گفت: مفتخریم در شرایطی زندگی می کنیم که نتیجه صلاحیت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری توانستیم در مذاکرات اخیر جهان را به سوی آنچه که می‌خواهیم سوق دهیم و کشورهای دیگر را وادار به امضا شعار حق مسلم استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کنیم.

وی با بیان اینکه شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست را دول غربی و شرقی امضا کرده اند، اظهار داشت: حق ستاندنی و ستودنی است این کار با نفس امام راحل آغاز شده و در سایه رهبری در نتیجه عرق شهدا و خون شهدای هسته‌ای ما به بار نشست و لبخند را به لب ملت آورد.

تاجگردون با تاکید بر اینکه ملت ایران تدبیر را برگزید، گفت: مدیریت دولتمردان دولت تدبیر و امید سبب عزت ملت شد و نه به افراط رفت و نه با واژگانی بازی کردند که با ما دنیا بازی کند و ثابت کردند بدون جمهوری اسلامی نمی توان جغرافیای جهان را ثبت کرد. این پیروزی با تدبیر مدیر برگزیده، حاصل تدبیر در مدیریت است که ثابت کرد ملت ایران به دنبال ایرانی مقتدر است.

نماینده مردم گچساران  ادامه داد: بدون تدبیر این فرصت خلق نمی شد البته نباید تلاش های گذشته را فراموش کرد اما دولت تدبیر و امید نشان داد با کلید تدبیر می توان ره چند ساله را چند روزه طی کرد.

وی با تقدیر از عملکرد تیم دیپلماسی ایران در این مذاکرات گفت: کاری که ظریف کرد تعقل و تدبیر و استفاده از تجربه بود و تیم مجرب ایران توانست گره کور هسته ای را باز کند.

تاجگردون خطاب به رئیس جمهور گفت: بدانید قطاری که بر آن سوار هستید ریل همواری ندارد، سوخت دولت ضعیف است، مدیریت علمی ایران به تاراج رفته است. درد من و همکارانم بیکاری است. اما خزانه آن چنان نیست که چاره نزدیک به 5 میلیون بیکار جوان تحصیلکرده باشد.

وی خطاب به دولت گفت: اولین سند مالی شما تا چند روز آینده به مجلس می آید. منتظر شکوفایی اقتصادی در بودجه هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اظهارات برخی از نمایندگان بعد از امضای توافقنامه ایران با 1+5  و با بیان اینکه صداهایی از مجلس شنیده  می شود، گفت: روز یکشنبه متاسفانه در کف مجلس صداهایی شنیده می‌شد که به نظر می‌آید دور از انصاف است، وقتی که رهبری تیم مذاکره کننده را سربازان خود و فرزندان انقلاب می‌داند و می‌گوید که آن‌ها در حال جنگند و هنرشان را از تدبیر ملت گرفته‌اند چگونه می‌توان پشت این سربازان را خالی کرد، بیان کلماتی مانند جام زهر و قطعنامه ننگین دور از انصاف بود.

تاجگردون با تاکید بر اینکه کشوری که ولی فقیه دارد به بن بست نمی رسد گفت:[span] [span] فکر می‌کنید آن‌ها که پای میز مذاکره هستند کمتر از ما ایران را دوست دارند. ای کاش به جای بی‌انصافی در جاده همراهی راه برویم، ما از کسانی که با حمایت بی‌چون و چرای قبلی خود زمینه تاراج منابع را فراهم کردند نمی‌خواهیم که توبه کنند اما حداقل اجازه دهند که کار را اصلاح کنیم.

 

کد N31

وبگردی