آفتاب

انتقاد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از عدم برگزاری مراسم هفته بسیج در مجلس 

انتقاد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از عدم برگزاری مراسم هفته بسیج در مجلس 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رییسه مجلس از عدم برگزاری مراسم بزرگداشت بسیج طبق روال هر ساله در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین نقوی حسینی در نطق میان دستور خود در صحن علنی روز سه شنبه  مجلس با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج، کانون انقلاب و فرهنگ ناب اسلامی است، بسیج کانون عشق و ولایت به ولایت مردم است، بسیج حزب و گروه و هیچ جریان خاصی نیست بسیج اورانیوم غنی‌شده با خلوص صددرصد است که خواب را از چشم دشمنان اسلام برده است.

وی افزود: اگر امروز قدرت‌های خود برتربین و سلطه‌گر که سابقه تجاوزگری و خیانت‌گری آنان علیه ملت ایران فراموش نمی شود، در برابر عزت ملت ایران سر تعظیم فرو می‌آورند، به حقوق مسلم ایران احترام می گذارند، پای میز مذاکره می‌نشینند و گفتمان تهدید، تحریم و خصومت را به تعامل و روابط مبتنی بر ارتباط متقابل و احترام تبدیل می‌کنند حاصل مقاومت و ایستادگی ملت ایران و حضور بسیجیان دریادل در میدان است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه اگر امروز دشمن جرات نمی‌کند کوچکترین تعرضی را حتی در ذهن خود داشته باشد به خاطر حضور 20 میلیون بسیجی است، اظهار داشت: اگر دانش هسته‌ای به عنوان یکی از عناصر قدرت و نفوذ ملی در اختیار ملت است به خاطر تلاش اندیشمندان و دانشمندان و فناوران بسیجی حوزه‌های هسته‌ای است که تا پای جان ایستادند، راه آینده نیز جز تکیه بر بسیج و فرهنگ بسیجی قابل پیمودن نیست.

نقوی حسینی با بیان اینکه با شناختی که از دشمن داریم باید به بسیج و غنی‌سازی آن بپردازیم که دشمن از آن می‌ترسد، تاکید کرد: تقویت بسیج دانشجویی، پزشکی،‌ دانش آموزی، خواهران و در یک کلام بسیج اقشار به عنوان مهمترین استراتژی کشور وظیفه همه نهادها و ارگان‌ها از جمله مجلس است.

نماینده مردم ورامین در تذکری به هیئت رییسه اعلام کرد که هر سال در هفته بسیج بسیجیان با چفیه در مقابل مجلس حاضر می‌شدند و به دیگران گل تقدیم می‌کردند و از بسیجیان نمونه تقدیر می‌شد اما امسال این اتفاق نیفتاد.

نقوی حسینی با اشاره به تشکیل کمیته بسیج در زیرمجموعه کمیسیون امنیت ملی افزود: امیدواریم همه همکاران کمک کنند و دولت و کمیسیون تلفیق در آستانه بودجه‌نویسی توجه کافی در لایحه بودجه به این نهاد مردمی داشته باشند تا از حداقل حقوق و امکانات برخوردار باشند.

کد N29

وبگردی