آفتاب

همزمان موفق و پولدار باشید!!!

همزمان موفق و پولدار باشید!!!

همیشه تبدیل شدن به مدیر و رهبری موفق، رویای بسیاری از فعالان کسب و کار و مدیران و کارمندان شرکت ها بوده و هست.

همه شما برای این که کارتان را بهتر انجام دهید به اطلاعات و دانش به هر شکلی نیاز دارید. فرقی ندارد صاحب کسب و کار خود هستید یا سرپرست و مدیر و یا حتی یک کارمند ساده در شرکت، برای پیروز شدن در بازار کسب و کار و رسیدن به موفقیت باید مهارت و دانشی خاص داشته باشید. اما همه این تلاش ها برای چیست؟ مسلما برای داشتن درآمدی بهتر و به دنبال آن زندگی بهتر. شاید در فکرتان به موفقیت های بزرگ و ثابت و بین المللی هم فکر کنید اما مهم ترین چیز پول است!


همیشه تبدیل شدن به مدیر و رهبری موفق، رویای بسیاری از فعالان کسب و کار و مدیران و کارمندان شرکت ها بوده و هست. اما دغدغه اصلی این افراد چگونگی رسیدن به آن است؛ این که چطور به این موفقیت دست پیدا کرده و به کسب و کار خود بیش از گذشته رونق دهند و یا در محیط کارشان بهترین باشند. متاسفانه دستیابی به این موفقیت و نحوه قدم گذاشتن در این راه، فرمول ثابتی ندارد، اما نگران نباشید، این نشانه سختی راه نیست.

این روزها که وضع اقتصادی کشور مدام درحال تغییر است و ثابت نیست؛ رقابت افراد و کسب و کارها به مراتب پیچیده تر و چالشی تر از گذشته شده و تنها تجربه ی افراد، دارایی ها و تخصص های فنی آن ها نمی تواند گره گشای مشکلات پیش رو باشد. باید گفت موفقیت در این راه آن هم با چالش های مختلف، نیازمند اقدامات متفاوت است، این اقدامات تنها با آموزش صحیح ممکن می شود.

هرگز فراموش نکنید که مدیریت صحیح نیازمند آموزش های صحیح است و تنها با دنبال کردن آرزوها نمی توان کسب و کار موفقی داشت بلکه نیاز به فیلتری داریم که واقعیت ها را به ما نشان دهد. اگر تا این جا با ما موافق هستید، ادامه ی مطلب را از دست ندهید چرا که قصد داریم راز موفقیت صاحبان کسب و کار و سرپرستان و مدیران بخش های مختلف شرکت ها را بر ملا کنیم و بگوییم که چگونه شما هم می توانید کسب و کاری پرسود داشته و مدیری موفق و شکست ناپذیر باشید.

آیا با DBA می توان پول پارو کرد و موفق بود؟

تصور کنید اخیرا یک کسب و کار تازه به راه انداختید، یا به عنوان مدیر یا رهبر یک بخش یا گروهی مشغول به کار شدید. در ابتدا، به شدت مشغول کارهایی می‌ شوید که باید انجام شود. شاید در اول راه همه چیز عالی و خوب به نظر برسد و به عنوان نتیجه‌ ی تلاش شما، اعتماد به‌ نفس اعضای گروه و زیردستان تان در حال رشد و پیشرفت است. اما ناگهان اتفاقی می افتد و پس از گذشت چند هفته کم کم متوجه می‌ شوید که کارها در برخی از بخش ها به بدترین شکل و به‌ طور اشتباه جلو می‌ روند. دیگر آن انسجام در بین اعضای گروه تان دیده نمی شود، یکی از کارهای مهم گروه در موعد مقرر به اتمام نرسیده است و شما آن قدر مشغول هدایت کردن افراد بوده ‌اید که این موارد را ندیده ‌اید و حالا دیگر خیلی دیر شده است!

این اتفاق وحشتناک را که ممکن است برای هر مدیر یا حتی صاحب هر کسب و کاری اتفاق بیافتد؛ تنها با مدیریت صحیح و فراگیری مهارت و دانشی مانند دانش DBA می توان مدیریت کرد. مدیریت یک امر غیرعادی، ترسناک یا جادویی نیست. همه شما می توانید مهارت ها و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید تا همیشه خود و کارتان موفق باشید و موفق بمانید.


برای واقعی کردن آرزوهای تان در یک کسب و کار و پیشگیری از هر نوع اتفاق وحشتناک، ثبت نام و شرکت در دوره DBA را در لیست کارهایی که باید انجام دهید، جزو اولین ها قرار دهید. تغییراتی که امروزه در اقتصاد داخلی و خارجی اتفاق افتاده موجب شده است موانع بسیاری بر سر راه مدیران و صاحبان کسب و کار قرار بگیرد. برای عبور از این موانع باید از دانش و مهارت کافی برخوردار باشید؛ چه بهتر که این مهارت ها و توانایی های لازم را با گذراندن در دوره آموزش DBA کسب کنید. اگر هم هیچ اطلاعاتی از آن ندارید و نمی دانید به کدام موسسه و مرکز آموزشی مراجعه کنید، چند خط پایانی را حتما بخوانید .

DBA فن پردازان و عبور از موقعیت های خطرناک

پیش تر به جوانب خطرناک مدیریت و رهبری اشاره کردیم؛ این که چطور با نداشتن اطلاعات کافی و مهارتی خاص ممکن است کارتان و یا گروه و بخشی که آن را مدیریت می کنید را از موفقیت دور کنید، بدون آن که متوجه شوید. آموزش DBA راهیست هموار برای رسیدن به سطوح بالای شغلی. اگر می خواهید در کسب و کار خود و میان دیگر رقبا همیشه بهترین و موفق ترین باشید، تعلل نکنید.

در حقیقت همین تغییرات اقتصادی چند ساله گذشته در دنیا به گونه ای شدید بوده است که عملا بدون دانش مدیریت در سطح DBA نمی توان به آینده خوش بین بود. افراد نمی توانند بدون دانش لازم در بازاریابی، فروش، مدیریت منابع و از این قبیل موارد در جامعه ی کاری رقابتی این روزها دوام بیاورند. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با ارائه خدمات در این زمینه راه را برای رسیدن شما به موفقیت هموار می کند.


اگر هم به دنبال این هستید که موقعیت شغلی خود را ارتقا دهید، باز هم به شما ثبت نام در دوره مدیریت عالی کسب و کار موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان را پیشنهاد می کنیم. مسلما موقعیت شغلی شما قبل و بعد از دریافت گواهینامه مدیریت عالی کسب و کار، تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر خواهد داشت. به عنوان مثال، گواهینامه ای که در پایان دوره DBA این موسسه معتبر به دانش پذیران ارائه می شود مورد تایید سازمان WES کانادا می باشد. درصورت دریافت گواهینامه DBA، می توانید از مزایای اخذ آن نیز استفاده های بسیاری کنید، بدین ترتیب که شانس خود را برای ارتقای شغلی خود افزایش داده و به دنبال آن از درآمد و مزایای بیشتری بهره مند شوید. پس از مزایا و ویژگی های دریافت مدرک DBA غافل نشوید.
کد N2373695

وبگردی