آفتاب

بهترین راه های خرید بلیط قطار برای سفر

بهترین راه های خرید بلیط قطار برای سفر

سفرهای نوروزی یکی از مهمترین بخش‌های سفر است که اکثر ایرانیان علاقه فراوانی به انجام آن دارند چرا که در عید طبیعت زیبا شده و هر شهری بسیار، دیدنی‌تر از قبل می‌شود.

سفر با قطار به مقصدهای  بسیار جذاب است چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا اقامت دلپذیر در قطار را هم تجربه کنید. خرید بلیط قطار از https://www.alibaba.ir/train-ticket به شما این امکان را می‌دهد تا راحت‌تر به تهیه بلیط بپردازید.


بلیط قطار، سفر از یک شهر به شهر دیگر را بسیار آسان می‌کند. فقط بنشینید، استراحت کنید و مناظر زیبایی را که از کنار شما عبور می‌کند، در آغوش بگیرید. سفر با قطار بخشی از سفر است!
اگر تاریخ سفر خود را می‌دانید، می توانید بهترین برنامه کرایه‌ها و برنامه‌های سفر خود را پیدا کنید. به سادگی، شهرهای عزیمت و ورود خود را همراه با تاریخ و ساعت روز که مایل به سفر هستید، در سایت‌های فروش بلیط وارد کرده و بلیط تهیه کنید. خرید بلیط قطار بن ریل از علی بابا این کار را برای شما آسانتر خواهد کرد.


رزرو پیشرفته
اگر می‌خواهید در آینده با قطار سفر کنید، رزرو بلیط آن از قبل می‌تواند موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های زیادی شود. اپراتورهای ریلی معمولاً از 12 هفته قیمت بلیط را مشخص می‌کنند تا بتوانید به خرید آن بپردازید اگرچه  قیمت آن زمانی که به زمان سفر می‌رسد تغییر می‌کند. بنابراین، هرچه زودتر بلیط رزرو کنید، شانس بیشتری برای بدست آوردن بهترین قیمت دارید با رزرو بلیط قطار  از علی بابا اقدام به سفر کنید.
از سایت‌های فروش بلیط استفاده کنید
سایت‌های فروش بلیط دارای یک برنامه مدون قیمت‌ها از کم به زیاد است که به شما امکان می‌دهد بلیط قطار ارزان را برای بیشتر سفرها را پیدا کنید.
بهترین سایت های خرید بلیط قطار را در این مقاله بخوانید
خرید بلیط قطار از علی بابا به شما این امکان را می‌دهد  که قیمت مناسب بلیط را پیدا کنید و ارزانترین قیمت‌های موجود را به شما نشان می‌دهد.

از تخفیفات استفاده کنید
سایت علی بابا یک شاخص تخفیفی دارد که تمام پیشنهاداتی را که اپراتورهای راه آهن می‌دهند به شما نشان می‌دهد. این تخفیفات به صورتی است که اگر چندین بار از سایت اقدام به تهیه بلیط کنید شامل شما خواهد شد. با رزرو بلیط قطار  از علی بابا از این تخفیفات استفاده کنید.
رزرو تاخیر را امتحان کنید
بسیاری از مردم می‌دانند که رزرو بلیط از قبل ارزانتر است، اما همه نمی‌دانند که می‌توانند خیلی دیر بلیط را خریداری کنند. رزرو بلیط قطار  از علی بابا این امکان را به شما می‌دهد. زمانی که شما در لحظه آخر اقدام به خرید بلیط قطار می‌کنید در گاهی از اوقات قیمت‌های بسیار کمی را به شما نشان می‌دهد.
از عجله جلوگیری کنید
اگر نسبت به زمان سفر خود انعطاف‌پذیر باشید، شانس بیشتری برای ارزانتر بودن قیمت قطار دارید.
از خرید بلیط قطار در زمان‌های اوج قیمت خودداری کنید: قطارهایی که در ساعت‌های شلوغ (معمولاً 7-9 صبح و 5-7 بعد از ظهر در طی روزهای هفته) سفر می‌کنند، معمولاً به دلیل محبوبیتشان گرانتر هستند. اگر می‌توانید، سعی کنید در این مواقع از مسافرت دوری کنید و به دنبال گزینه‌های دیگر باشید.
اواسط هفته سفر کنید: اگر می‌توانید سعی کنید از سفر در روز جمعه یا آخر هفته خودداری کنید زیرا اینها معمولاً گرانترین روزها برای سفر هستند. سفر در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه صبح معمولاً مقرون به صرفه است.
از رزرو بلیط قطار در تعطیلات خودداری کنید: اگر می‌توانید، سعی کنید در تعطیلات مدرسه، تعطیلات عمومی و روزهایی که مناسبت خاصی دارند، سفرهای خود را کنسل کنید زیرا این روزها برای مسافرت پرهزینه‌تر و بسیار شلوغ‌تر از حد معمول است.
سایت‌های فروش بلیط قطار را باهم مقایسه کنید
سایت‌های فروش بلیط به شما امکان می‌دهد تقریباً از هر چیزی از جمله خرید بلیط قطار، رزرو هتل و... بهره ببرید پس می‌توانید به مقایسه قیمت‌ها در این سایت‌ها بپردازید و بهترین را انتخاب کنید.
بازپرداخت
تحت شرایط راه آهن ملی، اگر قطار شما لغو شود و این اقدام از طرف شرکت راه آهن باشد، شما حق بازپرداخت کامل را دارید. همچنین اگر تصمیم به سفر از طرف شما کنسل شود تا ساعتی قبل از عزیمت قطار می‌توانید درصدی از پول خود را پس بگیرید.
برای دریافت بازپرداخت خود باید بلیط خود را به بخش خریداری شده خود برگردانید و تاریخ و زمانی را که قصد سفر دارید را بیان کنید.
بلیط‌های درجه یک ارزان
برای دریافت تخفیف برای بلیط‌های درجه یک قطار روشی وجود دارد:
وقتی از قبل رزرو می‌کنید، تفاوت قیمت بین یک بلیط درجه یک و یک بلیطاستاندارد معمولاً بسیار اندک است. سفر در وسط هفته: بسیاری از اپراتورها به شما امکان می‌دهند تا با رزور بلیط خود در وسط هفته از تخفیفات خوبی بهره‌مند شوید.
قطارهای اتوبوسی
با یک سفر یک شبه با یک قطار اتوبوسی، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. قطارهای اتوبوسی به شما این امکان را می‌دهند تا علاوه بر هزینه کمتر با سرعت بیشتری به مقصد خود برسید. بنابراین می‌توانید با تلفیق سرعت و هزینه در بودجه خود صرفه جویی کنید.






کد N2364354

وبگردی