آفتاب

هتل های پیشنهادی ایران هتل آنلاین برای نوروز 99

هتل های پیشنهادی ایران هتل آنلاین برای نوروز 99

زمانی که اولین نشانه ی بهار را در شکوفه های درختان می بینیم یادمان می آید که همیشه بعد از زمستانی طاقت فرسا بهاری در راه خواهد بود. نوروز می آید که همواره یادآور امید و زندگی دوباره طبیعت باشد.

تمام ایرانیان بسیار علاقه مندند که در کنار عزیزانشان شاهد تولد دوباره ی طبیعت باشند. از این رو سفر و گشت و گذار در نوروز حال و هوای خاص خودش را دارد. انتخاب بهترین هتل برای نوروز نیز مسئله ای حائز اهمیت است.

ایران هتل آنلاین در این مقاله قصد دارد برای هدیه کردن سفری آسوده خاطر تر به هموطنان عزیز، در شهرهای پرطرفدار از لحاظ گردشگری، بهترین هتل های پیشنهادیش را معرفی کند. در این مقاله همراه ما باشید.

هتل پیروزی اصفهان



میزبانی از این میزان گردشگر در اصفهان نیاز به ساخت هتل های درجه یک و متنوعی داشت که شهر اصفهان از پس آن به خوبی بر آمد. این تنوع، حق انتخاب زیادی را برای مسافرین اصفهان فراهم می کند.

هتل پیروزی اصفهان نیز از آن دسته از هتل هاست که به  کاخ چهلستون، عمارت عالی قاپو و بازار بزرگ دسترسی بسیار آسانی دارد و این ویژگی علاوه بر کیفیت این هتل، باعث اقامت میهمانان بسیاری در هتل پیروزی اصفهان می شود.

هتل خواجو اصفهان



حال و هوای اصفهان که سالانه پذیرای گردشگران و توریستان بسیار زیادی است در نوروز بسیار خوب و دل انگیز است. اصفهان که مدرنیته و تاریخ را با هم به آغوش کشیده است، گزینه ی افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات نوروزی است.

هتل خواجو اصفهان از آن دسته از هتل های پیشنهادی ایران هتل آنلاین است و به زیبایی دکوراسیون داخلی و کیفیت بالای خدمات  شهره است. هتل خواجو به دلیل واقع شدن در نزدیکی پل خواجو، دسترسی به یکی از زیباترین جاهای دیدنی اصفهان را آسان کرده است.

هتل ایرانیکا اهواز



اهواز از آن دسته شهرهایی است که با وجود پتانسیل بالای گردشگری، طبیعت بکر و متفاوت هر روزه توجه گردشگران بیشتری را به خود جلب می کند. اهواز در نوروز آب و هوای نسبتا خوبی دارد و آفتابش می تواند خستگی زمستان را از تن آدم برباید.

چغازنبيل ، مجموعه باستانی هفت تپه، کاخ آپادانای شوش، آرامگاه دانیال نبی، قلعه شوش و موزه شوش از آثار باستانی نزدیک اهواز و تالاب هورالعظیم و شادگان و رود کارون که نیاز به معرفی ندارد از جاذبه های گردشگری اهواز محسوب می شوند.

اهواز هتل های زیادی ندارد اما هتل آپارتمان ایرانیکای اهواز که از بهترین هتل های اهواز و جزو هتل های پیشنهادی ایران هتل آنلاین برای نوروز 99 است می تواند پاسخگوی نیاز مسافرینی باشد که در سفر به اهواز به دنبال اقامتی خوب می گردند. فاصله ی  هتل ایرانیکای اهواز تا رود کارون تنها 10 دقیقه است و در بزرگراه پاسداران واقع شده است.

هتل لیلیوم متل قو سلمانشهر



سلمانشهر که نام جدید متل قو است با وجود ساحل ماسه ای اش از بهترین تفرجگاه های مازندران است که در مسیر ارتباطی بین چالوس و تنکابن واقع شده است. این خطه از مازندران به دلیل طبیعت زیبای جنگل و دریا از پرطرفدارترین مقاصد ایرانیان است.

از تفریحات متل قو می توان به تفریح در طبیعت جنگلی این منطقه و بازدید از غارها و آبشار هایش و همچنین لذت بردن از ساحت و تفریحات دریایی سلمانشهر اشاره کرد. همچنین می توان در واحد های تجاری برج های عظیم زاده که نماد متل قو هستند خرید کرد.

هتل لیلیوم متل قو سلمان شهر دقیقا همان چیزی است که هر کسی از سفر به این منطقه انتظار دارد. نمای جنگل از پنجره ی اتاق ها روح هر کسی را زنده می کند. مهمان نوازی بینظیر، نوساز بودن هتل و موقعیت بی نظیر آن باعث می شود که هر میهمانی به زودی دلتنگ اقامت مجدد در این هتل شود.

هتل الیزه شیراز



شیراز از مقاصد محبوب ایرانیان برای گذراندن تعطیلات نوروزشان است، چرا که سالشان را در کنار حضرت حافظ تحویل می کنند و بهارشان را با پرسه در باغ ها و خانه های بسیار زیبای شیراز شروع می کنند. بوتیک هتل الیزه شیراز با معماری خاصش اقامت هر میهمانی را منحصر به فرد می کند.

هتل پارس شیراز



هتل های شیراز نیز هر ساله میزبان مسافرین و توریستان زیادی اند. از بین هتل های پیشنهادی ایران هتل آنلاین برای نوروز 99، هتل پارس شیراز به دلیل موقعیتی که در آن واقع شده است نیز پرطرفدار است.

هتل هما شیراز



هتل هما شیراز به دلیل کیفیتی که دارد جزو هتل های برتر شیراز نیز محسوب می شود. موقعیت مکانی خوب هتل هما شیراز و امکانات آن نیز می تواند اقامت خاطره انگیزی برایتان رقم بزند.

تعطیلات نوروز از آن ایامی است که برای همه خاطره ساز است. انتخاب بهترین هتل برای این گذراندن این تعطیلات مسئله ای مهم است. حال که در این مقاله در مورد هتل های پیشنهادی ایران هتل آنلاین برای نوروز 99 اطلاعات کسب کردید می توانید انتخابی هوشمندانه تر داشته باشید. سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.


کد N2347531

وبگردی