آفتاب

بهترین باطری ماشین

بهترین باطری ماشین

در این مطلب از باتری کار سعی دارم بهترین باطری ماشین ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنم. امید است که این مقاله مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که تنها باتری ایرانی که بدون هیچ مواد بازیافتی تولید شده و مواد مورد استفاده در ساخت آن کاملا نو بوده باتری سوزوکی می باشد. این باتری تحت لیسانس کشور ژاپن در کارخانه سپاهان باتری تولید می شود،که بدون شک می توان آن را جایگزین مناسبی برای باتری های خارجی در نظر گرفت. چون همانطور خودتان مستحضرید باتری های خارجی در این شرایط تحریم و نوسانات دلار از قیمت و خدمات مناسبی برخوردار نیستند.

از نظر باتری کار بهترین باطری ماشین ایرانی برای کلیه خودروها مخصوصا خودروهای خارجی باتری سوزوکی ساخته شرکت سپاهان باتری است که دارای گارانتی 15 ماهه تعویض می باشد.

پس اجازه بدهید که در این مقاله به بررسی این باتری و سایر باتری های شرکت سپاهان باتری بپردازیم.

معرفی شرکت سپاهان باتری

مجتمع صنعتي سپاهان باتري(سهامي خاص) در زمینه تامين و ايجاد كارخانه هاي تهيه و توليد انواع صفحات ، تجهيزات، لوازم، قالب بدنه و اتصالات انواع باتري، مواد شيميائي مجاز، پاك كننده و شوينده و انواع آب مقطر و اسيد باتري و انجام كليه امور بازرگاني و توليدي فعالیت می‌نمايد. محل اصلی کارخانه در اصفهان شهرک صنعتی اشترجان واقع گردیده است و با بیش از 25 دفتر استانی فروش و1000 نماینده خدمات پس از فروش و بیش از 4000 عامل توزیع در حال عرضه محصولات خود در سرار کشور است .

درحال حاضر این شرکت با برندهای اوربیتال ، پاورایکس ، سویو ، برجیس ، اورانوس ، سیوولکس ، بارکاس ، یاشا و سوزوکی با پوشش امپراژ 50 تا 210 ، تحت استاندرد های DIN و GIS محصولات خود را عرضه می نماید. تنوع این محصولات و کیفیت بالای آن مزیت های رقابتی فراوانی را برای شرکت سپاهان باتری فراهم نموده است. این شرکت دارای گواهی نامه های بین المللی ISO 18000 و ISO 14000 و ISO TS و استاندارد ملی ایران است . همچنين موفق به اخذ صنعت سبز از سازمان محیط زیست گردید. یکی  از تولیدات این مجموعه انواع باتری های خودرو با آمپراژهای متفاوت می باشد.

همه ما بارها شاهد استارت زدن خودرو در لحظات حساس و مورد نیاز بوده ایم، یک باتری نو و کاملا سالم خروجی شدت جریانی حدود 50 تا 70 آمپر را تولید کند. زمانی که این مقدار آمپر به استارتر موتور خودرو وارد می‌شود، پیشرانه به سرعت و راحتی روشن می شود؛ اما زمانی که عمر مفید باتری به پایان برسد، میل لنگ دیگر نخواهد چرخید و این نشان دهنده پایان عمر باطری ماشین شماست.

یک باتری معمولی بین 3 تا 5 سال عمر می کند، اما برای احتیاط توصیه می شود که پس از گذشت از 4 سال، حتی در صورت استارت خوردن روزانه و طبیعی آن را تعویض کنید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

تفاوت‌های باتری‌های اسیدی و خشک

در مورد باتری های اصطلاحا معمولی (اسیدی) بهتر است هر چند هفته یکبار میزان آب باتری را چک کرده و نسبت به تنظیم آن به وسیله آب مقطر اقدام نمایید.

در باتری های اصطلاحا خشک، نیاز کمتری به مراقبت دائمی وجود دارد و رنگ نشانگر نصب شده روی باتری می تواند وضعیت باتری را با دقت نسبتا خوبی نشان دهد، اما مشکل این باتری ها این است که متاسفانه به شکل ناگهانی از کار می افتند و ممکن است شما را در وضعیت نامناسبی قرار دهند. اما باتری های اسیدی اینگونه نیستند و به تدریج ضعیف می شوند، از این رو راننده می تواند از روی ضعیف شدن استارت خودرو، پایان یافتن عمر باتری را پیش بینی کند.

بنابراین باتری های اسیدی به نگهداری بیشتری نیازمندند اما کمتر ممکن است شما را شوکه کنند و از سوی دیگر ارزان قیمت تر هستند، از این رو اگر اهل گذر به مناطق دور افتاده هستید و با شانس در راه ماندن مواجه اید، بهتر است یا نسبت به تعویض زود هنگام باتری خشک اقدام کنید و یا از باتری های اسیدی استفاده کنید.

مزایای خرید محصولات سپاهان باتری

باتری های غیر سیلد سپاهان باتری در دماهای پایین مزیت هایی نظیر استفاده از صفحات کلسیم تولید شده با تکنولوژی Expanded Metal، دشارژ خود به خودی بسیار کم، نیاز به نگهداری بسیار پایین، طرح بهینه درب و درپوش جهت جلوگیری از خروج الکترولیت

همچنین باتری های سیلد سپاهان باتری هم در دماهای پایین، استفاده از فیلتر ضد انفجار، استفاده از چشمی جهت تعیین میزان شارژ و سطح الکترولیت، دشارژ خود به خودی بسیار ناچیز، بدون نیاز به نگهداری (MF)

همانطور که در توضیحات بالا اشاره شد می بینید که هر دو نوع باتری های سیلد و غیر سیلد شرکت سپاهان باتری دارای خصوصیان مشترک می باشند که علاوه بر موارد فوق می توان به قابلیت حمل و نصب آسان آن نیز اشاره کرد که توسط باتری کار در زمانی کمتر از 30 دقیقه با بیش از 50 فروشگاه در سطح شهر با هزینه حمل و نصب رایگان صورت می گیرد.

محصولات سپاهان باتری در حال حاضر دارای بالاترین کیفیت بوده و مشتری با خیالی آسوده می تواند باطری ماشین خود را از باتری کار تهیه کند.

در حال حاضر شرکت سپاهان باتری با بهره گیری از بالاترین توان فنی ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و بکارگیری مهندسین و کارشناسان خبره تولیدات خود را منطبق بر به روزترین استانداردهای جهانی به بازار داخلی ارائه می نماید.

شما می توانید برای دنبال کردن سایر مقالات و قیمت انواع باطری ماشین ما را در باتری کار دنبال کنید.
کد N2323719

وبگردی